Recenzie (275)
Columbo - Vražda s príliš mnohými notami (2000) (epizóda)
velká ryba :-)
Legenda o Pátračovi (2008) (seriál)
Knihy jsou daleko lepší.
Zaklínač (2002) (seriál)
Zklamání pro mě jako milovníka knížek Sapkowského. Jestli to čtete, nekoukejte na to !
Ja, legenda (2007)
Napínavé, není to špatné.
Muži v čiernom (1997)
Dobrá zábava.
Ja, robot (2004)
Dobrý akční film.
Hitch: Liek pre moderného muža (2005)
Příjemně nenudný příběh. Hezká komedie.
Ally McBealová (1997) (seriál)
Příjemný seriál, pokud jste právník asi se bude líbit. Mně už další série teda neberou, ale první výboryný.
Mestečko Twin Peaks (1990) (seriál)
Musím říct super seriál zajímavej, nenudnej, překvapivej, ale ten konec byl pro mě zklamání, na mě překombinovaný.
Príbeh žraloka (2004)
Není to špatnej animák. Víckrát na kouknutí už mě ale neláká a to animáky zbožňuju. Příběh není až tak strhující a hlášky to nezachrání.