Recenzie (107)
Ostreľovač. Biely havran (2022)
Je to větší slátanina, než béčková série Sniper. Jedna hvězda za výcvik, jinak část před ním i po něm je o ničem.
Priestupný rok (2010)
Pohodová romantická komedie, která pobavila. Nechápu odsuzující komentáře a nízká hodnocení, není to žádná oskarovina a ani si to na ní nehraje.
...a rána sú tu tiché (2015)
Důstojný remake. Výrazně živější než zbytečně unylý originál.
Traja bratia (2014)
Původním dětským operetkám to bohužel nesahá ani po kotníky. Být na tom v kině, jdu blejt.
Všetko je stratené (2013)
Zoufalá nuda.
Babovřesky (2013)
V kině našlapáno, diváci všech věkových kategorií. Film si na nic nehraje, pobavil.
Zdivočelá země (1997) (seriál)
První série dobrá, pak kvalitativně sestupná tendence. Konec série rozplizlý ve stylu Rozrušené země a kopie Vyprávěj. Srovnejte s westernem Johna Wayna Malí kovbojové. Možná si všimnete, kde vzal autor hudby k seriálu inspiraci.
Návrat Bocianov (2007)
Příjemný film.
Salt (2010)
Pěkný thriller s mnoha zvraty.
Kajínek (2010)
Nebylo to vůbec tak špatné, jak by se dle všech recenzí zdálo. Koho zaujal skvělým výkonem Konstantin Lavronenko, nechť se na něj v zajímavé roli podívá ve filmu Prikazano unichtozhit. Operatsiya 'Kitayskaya shkatulka' .