Recenzie (1 253)
Žralok zabijak (2012)
Fakticky nuda, a ani Halle Berry v plavkách to nezachránila. Myslím že i laik by správně odhadnul kdo z pětice přežije do konce filmu a jak to asi dopadne. Jediné pozitivum jsou poměrně podařené záběry na rybičky a přírodu.
Projekt X (2012)
Jeden z nejzábavnějších filmů o oslavě narozenin. Je tak akorát dlohej a naštěstí tam není moc hluchých míst.
Debustrol - XX let totálního massakru (2006) (koncert)
Absolutně, totálně nejlepší dokument o Debustrolu na světě a celém doposud poznaném vesmíru !
Forbidden Tales (2001)
Tera Patrick skvělá jako vždy, ale proč ve středověkém fantasy filmu používaj "moderní" kondomy tak tím to dost kazí dojem z filmu.
S milenkou mojej matky (2000)
Takový samotáři po Islandsku. Rozhodně neokoukané téma a slušný suchý humor.
Cvrček a noční hvězda (2001)
Hrozná blbost, ani děti v autobuse kde nám to pouštěli to moc nezajímalo.
John Carter: Medzi dvoma svetmi (2012)
Skvělá podívaná, po delší době parádní zábavný film. Mimochodem, Lynn Collins to ve filmu moc slušelo.
Žraloky na súš(h)i (2011)
Opravdu slabota, jak pro děcka tak i pro dospělé. Nemastný neslaný scénář s tolika nelogičnostmi až hanba, sterilní grafika, prostě nic co by stálo za shlédnutí.
Vojna bohov (2011)
Celkem slušně natočená krvavá pohádka. Škoda že Freida Pinto používala body-double.
Bratranci v akci (2011)
Poměrně nudný a podle mě i trochu zmatený film, který ničím nevyniká.