Recenzie (344)
Muž na Mesiaci (1999)
velice kvalitní film z režie Formana a hlavně se skvělým výkonem Jima Carreyho. Ve druhé půlce filmu jsem byl naměkko.
Špecialista (1994)
docela slušný nápad, ale bohužel špatně zpracován. Škoda .
60 sekúnd (2000)
proč tolik?? jednoduché vysvětlení auta - nádherná auta, nádherné(á) ženy(a). Chválím kameru - záběry při honičce na pedály se mi opravdu líbily. Navíc skvělý herecký výkon Nicolase Cage a Angeliny Jolie. Mazelní s autíčkama ;-)
Kráčajúca skala (2004)
mladší Arnold jak já říkám zápasníkovi The Rock. Ale klasická mlátička dobra se zlem. Efekty byly efektní a mlácení lidí hlava nehlava (kdyb y ve skutečnosti dostal jednu ránu a zůstal by ležet) k tomu prostě patří
Plamene nad Berlínom (2007) (TV film)
a máme tu americké hrdinství v podání německých kolegů. Člověk až žasně jakou představivost mají scénaristé.
Zamilovaný profesor 2 (2000)
může být vtipná trapnost, ubohost a nechutnost?? Pokud ano, bude se vám tento film líbit
Zamilovaný profesor (1996)
když mi bylo 6 let tak jsem na to koukal jako na něco božského, ale s odstupem času si jen říkám jak hluboku Murphy ještě klesne.
Takéto je Anglicko (2006)
třeba mě zabte,ale mě se to líbilo. Ukazuje skvěle rozdíl mezi skinheads a ultrapravicí.
Kult hákového kríža (1998)
parádní film na parádní téma. Je vidět, že z USA sem tam vypadne něco velmi dobře natpčeného. Co víc dodat podívejte se sami
HeliCops - Tím AK 1 (1998) (seriál)
jako milovník letecké techniky je vrtulník krááásnej a efekty jsou taky dobrý, ale to je tak vše co zachraňuje seriál od hodnocení odpad.