Recenzie (175)
Smrt pod ochranou církve (2003) (seriál)
Jde o velmi zdařilou "detektivku" a jelikož vychází ze stejnojmenné knihy, je v příběhu patrné, že všechny postavy jsou nějkým způsobem zvláštní a příběh je tak napínavý až do samého konce.
Veľmi nebezpečné známosti (1999)
Jednoznačně nejpovedenější díl z celé trilogie.
Stroj času (2002)
Jak uvádějí ostatná, první půka filmu je dobrou podívanou a člověk čeká, co se z toho vyvine. Ale to, co se z toho vyvine je nelogické, divné a hollywodské. Guy Pearce byl sympatičtější v Mementu.
Gia (1998) (TV film)
Velmi kvalitní dílko navíc s Angelinou v hlavní roli.
60 sekúnd (2000)
Mám rád Nicolase Cagea i angelinu Jolie, k tomu rychlá auta a čtyři hvězdičky jsou doma.
Nevyhrožuj (1996)
velmi dobrá parodie na určitý druh filmů:-)
Červený trpaslík (1988) (seriál)
je to děsná sranda:-))
Klub sráčov (2000)
Pět hvězd a to proto, že větší blbost a úchylárnu jsem nikdy neviděl:-)))
Dařbuján a Pandrhola (1959)
Komunistická propaganda je v pohádce patrná, nicméně vtipné a neotřelé dialogy zapůsobí.
RRRrrrr !!! (2004)
Jedna hvězdička je až příliš.