Obľúbené seriály (7)
Priatelia (1994)
Futurama (1999)
Pýcha a predsudok (1995)
Akty X (1993)
Simpsonovci (1989)
Nejlepší animovaný seriál, ikdyž se mi zdá že poslední série nemají tu potřebnou šťávu jako na začátku, ale i tak skvělých 5* .
Nejlepší animovaný seriál, ikdyž se mi zdá že poslední série nemají tu potřebnou šťávu jako na začátku, ale i tak skvělých 5* .