Recenzie (8)
Modrý Pacifik (1996) (seriál)
Pobřežní hlídka, ale s tím rozdílem že na kolech :))
Áno, šéfe! (2009) (relácia)
Kruci prdel :)
Las Vegas: Kasíno (2003) (seriál)
Stačilo prvních deset minut abych tomuhle seroši dala odpad. Nesnáším vyumělkované americké seriály.
Neviňátka (2008) (relácia)
Nejhorší děs v dějinách lidstva....Wolfová: jdi se vycpat!!!!
Velká filmová loupež (1986)
Nejlepší je tam akorát Josef Pumprdent :)
Comeback (2008) (seriál)
Náhodou, solidní kopec srandy a komu se to nelíbí je divnej.
Uvnitř (2007)
Bláhově jsem se domnívala, že krev ve filmu snesu, ale tohle bylo na mě moc, to byla opravdu řezničina. Nikdy jsem v hororu neviděla hlavní hrdinku těhotnou, prostě masakr. Velmi ale velmi stísněná atmosféra, která se odehrává během jediné noci....a skončilo to tak jak to skončilo uff...
Simpsonovci (1989) (seriál)
Nejlepší animovaný seriál, ikdyž se mi zdá že poslední série nemají tu potřebnou šťávu jako na začátku, ale i tak skvělých 5* .