Recenzie (133)
Pán prsteňov: Návrat kráľa (2003)
Prostě nádhera! ...a hlavně: nejen to!
Hľadá sa Nemo (2003)
Spolu se Shrekem první liga v kategorii třírozměrných animáků. Doba ledová jim stěží dýchá na záda (a to jen zásluhou Scrata).
Foter je lotor (2000)
Navzdory neblahému očekávání příjemné překvapení. Lehká a nenáročná zábava, která nepotřebuje být sprostá k tomu, aby pobavila. Zároveň jeden ze světlejších okamžiků novodobé filmografie Roberta De Nira. ***+
Nezvratný osud 2 (2003)
Nestává se často, aby pokračování svojí kvalitou dosáhlo, ba překonalo první díl - a toto je ten případ. I když už tu chybí to kouzlo "originálního nápadu".
Nezvratný osud (2000)
Originální nápad, ze kterého mám ještě teď trochu strach o vlastní život - a to se hned tak nějakému filmu nepovedlo! :-)
Jeepers Creepers 2 (2003)
Scénář je sice zhruba stejně objevný jako návod na vaření vejce naměkko, ale kamera i triky jsou slušné.
Matrix Revolutions (2003)
Samostatně to je jedna z nejslabších áčkových sci-fi (ano, SCI-FI) co jsem kdy viděl. Je to ale přece jen "závěr trilogie" - podle mě spíš druhý chod nastavované kaše a jako takovému mu dávám 3*. Ale je to trapárna, kdeže časy "Matrixu" jsou...
Bad Boys 2 (2003)
Podle recenzí jsem se těšil na poctivou fašoidně-adrenalinovou šílenost ale nedočkal jsem se. Tohle je i na Baye dost nuda.
Moja tučná grécka svadba (2002)
Jo, můžete namítat, že to té ženské všechno najednou nějak hladce prošlo, ale tahle pohádka je fakt ze života a je strašně hezký tomu uvěřit.
Keď už hovoríme o sexe (2001)
Mimořádná pitomost, vyhněte se jí obloukem!