Lindenstraße - Das 30. Jahr - 2014/2015 (2014) (séria)
Tvorcovia:
Hans W. GeißendörferRéžia:
Herwig FischerScenár:
Irene FischerKamera:
Krzysztof HampelHrajú:
Jacqueline Svilarov, Toni Snetberger, Irene Fischer, Sybille Waury, Anna Sophia Claus, Gunnar Solka, Joachim Hermann Luger, Isabella Archan, Daniela Bette, Jan Grünig, Ludwig Haas (viac)Hrajú
Jacqueline Svilarov
Východné Nemecko
Najlepšie seriály:
V plnom nasadení (1998) (seriál)
Komando GSG 9 (2007) (seriál)
Stephanie (1995) (seriál)
Toni Snetberger
Východné Nemecko
Najlepšie seriály:
Miesto činu (1970) (seriál)
Špeciálna jednotka Lipsko (2001) (seriál)
Komisárka (1994) (seriál)
Irene Fischer
Západné Nemecko
Najlepšie seriály:
Volajte políciu 110 (1971) (seriál)
Tridsať prípadov majora Zemana (1974) (seriál)
Sybille Waury
Západné Nemecko
Anna Sophia Claus
Západné Nemecko
Najlepšie seriály:
Miesto činu (1970) (seriál)
Kobra 11 (1996) (seriál)
Kobra 11 - Nasazení týmu 2 (2003) (seriál)
Gunnar Solka
Východné Nemecko
Najlepšie seriály:
SOKO München (1978) (seriál)
Joachim Hermann Luger
Nemecká ríša
Najlepšie seriály:
Miesto činu (1970) (seriál)
Správná šestka (1993) (seriál)
Kriminálka Kolín (2003) (seriál)
Isabella Archan
Najlepšie seriály:
Miesto činu (1970) (seriál)
Daniela Bette
Západné Nemecko
Najlepšie seriály:
Špeciálna jednotka Lipsko (2001) (seriál)
Ludwig Haas
Nemecká ríša
Najlepšie seriály:
Miesto činu (1970) (seriál)
O zvířatech a lidech (1994) (seriál)
Derrick (1974) (seriál)
Marie-Luise Marjan
Nemecká ríša
Najlepšie seriály:
Berlin Alexanderplatz (1980) (seriál)
Jim Knopf (2000) (seriál)
Miesto činu (1970) (seriál)
Philipp Sonntag
Nemecká ríša
Najlepšie seriály:
Ľudia z Mogadoru (1972) (seriál)
Deník doktorky (2008) (seriál)
Verbotene Liebe (1995) (seriál)
Andrea Spatzek
Rakúsko
Najlepšie seriály:
Zámocký hotel Orth (1996) (seriál)
Julia Stark
Západné Nemecko
Amorn Surangkanjanajai
Thajsko
Najlepšie seriály:
Miesto činu (1970) (seriál)
Loď snů (1981) (seriál)
Stephanie (1995) (seriál)
Sara Turchetto
Západné Nemecko
Claus Vinçon
Západné Nemecko
Najlepšie seriály:
Miesto činu (1970) (seriál)