Reklama

Reklama

Neverili SME

  • angličtina Non-Believers (festivalový názov)
všetky plagáty

Obsahy(1)

Neveria systému ani médiám. Myslia si, že novinári vedome klamú, manipulujú a slúžia temným silám. Tak sme ich pozvali na dlhú návštevu – k skutočným živým novinárom. Čomu veria návštevníci po pobyte v redakcii denníka SME? (MFF Cinematik Piešťany)

Recenzie (3)

CheGuevara 

všetky recenzie používateľa

Je to skvělý! Teda někde by to chtělo prodloužit, zůstat víc v situacích a s postavami, ale tne to do živého a ukazuje to i limity mainstreamových médií. Jen proboha točit dokument pod reklamní agenturou a jako píárko deníku SME? Obvlášť když se celý dokument bavíme o nezávislosti, vyvážěnosti a neutralitě médií? I vy, Farizejci! Ale situace, postavy a vůbec celý záměr výborný! ()

dr.horrible 

všetky recenzie používateľa

Všetok rešpekt SMEčkarom a hlavne Lucii Krbatovej, že tých idiotov dali s vážnou tvárou. Bavil som sa porovnateľne s filmom Cooltúra a záverečná reklama to ešte dorazila. Len si potom nezisťovať, aký má napríklad taká Rakovina Vidomská dosah, mohlo by to viesť k vráteniu občianstva a sťahovaniu sa do teplých krajín. ()

Arkanoid 

všetky recenzie používateľa

V dnešných časoch veľmi dôležitý dokument. Rozlíšiť hoax od pravdy sa nedarí každému a konšpirácie bodujú, keď si chceme domyslieť vynechané. Všetka česť Lucii Kašovej za jej výtvor. Šálka s Bushom samozrejme na dôveryhodnosti nepridáva, ale ľudia si vždy nájdu svoj dôvod. Práca serióznych žurnalistov, overovanie si informácií, možnosť citovania zdrojov a podobne je vysvetlená všetkým neveriacim. ()

Reklama

Reklama