Japonsko,
(1983–1985), 52 h 55 min
(Minutáž: 25 min)
Kamera:
Keišiči KurokiHudba:
Takeo WatanabeHrajú:
Tošiko Fudžita, Naomi Džinbo, Sanae Mijuki, Eiko Jamada, Mičie Tomizawa, Čika Sakamoto, Noriko Cukase, Kazujo Aoki, Kóhei Mijauči, Kazue Komija (viac)Epizódy(127)
-
それでも地球は… (E01)
-
君は恐竜を見たか (E02)
-
遠くからトン・ツー (E03)
-
虫のお家は机? (E04)
-
走れ!蒸気機関車 (E05)
-
遠くの声を聞こう (E06)
-
見えない敵と闘う (E07)
-
ロケットの父 (E08)
-
大陸は動いている! (E09)
-
空を駆ける兄弟 (E10)
-
時を計る (E11)
-
写真のはなし (E12)
-
ペニシリンの発見 (E13)
-
電灯のはなし (E14)
-
海底をさぐる (E15)
-
氷の海を行く・北極 (E16)
-
極点をめざせ・南極 (E17)
-
宇宙へ飛び出す-1- (E18)
-
宇宙へ飛び出す-2- (E19)
-
宇宙へ飛び出す-3- (E20)
-
宇宙へ飛び出す-4- (E21)
-
地震あれこれ1 (E22)
-
地震あれこれ2 (E23)
-
生きている山・火山1 (E24)
-
生きている山・火山2 (E25)
-
光‐1‐その不思議 (E26)
-
光‐2‐その性質 (E27)
-
光‐3‐その速さ (E28)
-
光‐4‐その利用 (E29)
-
光‐5‐その仲間 (E30)
predchádzajúca
1 - 30
ďalšie
Hrajú
Tošiko Fudžita
Čína
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Pohádky bratří Grimmů (1987) (seriál)
Mononoke (2007) (seriál)
Naomi Džinbo
Japonsko
Najlepšie seriály:
Urusei jacura (1981) (seriál)
Sanae Mijuki
Japonsko
Najlepšie seriály:
Jú jú hakušo (1992) (seriál)
City Hunter (1987) (seriál)
Maison ikkoku (1986) (seriál)
Eiko Jamada
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ranma 1/2 (1989) (seriál)
Saint seija (1986) (seriál)
Dragon Ball (1986) (seriál)
Mičie Tomizawa
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Pohádky bratří Grimmů (1987) (seriál)
One Piece (1999) (seriál)
Čika Sakamoto
Japonsko
Najlepšie seriály:
Pohádky bratří Grimmů (1987) (seriál)
Monster (2004) (seriál)
One Piece (1999) (seriál)
Noriko Cukase
Japonsko
Najlepšie seriály:
Veveričiak Riško (1979) (seriál)
Dragon Ball (1986) (seriál)
Hviezdny šerif Saber Rider (1984) (seriál)
Kazujo Aoki
Japonsko
Najlepšie seriály:
Pohádky bratří Grimmů (1987) (seriál)
Mirai šónen Conan (1978) (seriál)
Doraemon (1979) (seriál)
Kóhei Mijauči
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Pohádky bratří Grimmů (1987) (seriál)
Dragon Ball Z (1989) (seriál)
Kazue Komija
Japonsko
Najlepšie seriály:
Pohádky bratří Grimmů (1987) (seriál)
Fullmetal Alchemist (2003) (seriál)
Monster (2004) (seriál)
Jonehiko Kitagawa
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Captain Future (1978) (seriál)
Candy Candy (1976) (seriál)
Tomoko Ócuka
Japonsko
Najlepšie seriály:
Hviezdny šerif Saber Rider (1984) (seriál)
Urusei jacura (1981) (seriál)
Digimon Savers (2006) (seriál)
Šózó Hirabajaši
Japonsko
Najlepšie seriály:
Šin Lupin sansei (1977) (seriál)
Hviezdny šerif Saber Rider (1984) (seriál)