MapleStory
Scenár:
Naohiro OkamuraHudba:
Tomodži SogawaHrajú:
Hóko Kuwašima, Aja Endó, Rika Macumoto, Takeši Kusao, Taiten Kusunoki, Hidenobu Kiuči, Romi Paku, Tóru Nara, Kazuki Jao, Issei Futamata, Noriko Hidaka, Júko Minaguči, Čiaki Morita, Akeno Watanabe (viac)Hrajú
Hóko Kuwašima
Japonsko
Najlepšie seriály:
Kusurija no hitorigoto (2023) (seriál)
Kimecu no jaiba (2019) (seriál)
Fullmetal Alchemist (2003) (seriál)
Aja Endó
Japonsko
Najlepšie seriály:
Hunter x Hunter (2011) (seriál)
Initial D Fifth Stage (2012) (seriál)
Džudžucu kaisen (2020) (seriál)
Rika Macumoto
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ranma 1/2 (1989) (seriál)
Jú jú hakušo (1992) (seriál)
Trigun (1998) (seriál)
Takeši Kusao
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Code Geass: Hangjaku no Lelouch (2006) (seriál)
GTO (1999) (seriál)
Taiten Kusunoki
Japonsko
Najlepšie seriály:
Hunter x Hunter (2011) (seriál)
Mušoku tensei: Isekai ittara honki dasu (2021) (seriál)
Kimecu no jaiba (2019) (seriál)
Hidenobu Kiuči
Japonsko
Najlepšie seriály:
Fullmetal Alchemist: Bratrství (2009) (seriál)
Hunter x Hunter (2011) (seriál)
Initial D Fifth Stage (2012) (seriál)
Romi Paku
Japonsko
Najlepšie seriály:
Fullmetal Alchemist: Bratrství (2009) (seriál)
Hunter x Hunter (2011) (seriál)
Šingeki no kjodžin (2013) (seriál)
Tóru Nara
Japonsko
Najlepšie seriály:
Fullmetal Alchemist: Bratrství (2009) (seriál)
Hunter x Hunter (2011) (seriál)
Šingeki no kjodžin (2013) (seriál)
Kazuki Jao
Japonsko
Najlepšie seriály:
Fullmetal Alchemist: Bratrství (2009) (seriál)
Initial D: Second Stage (1999) (seriál)
Initial D (1998) (seriál)
Issei Futamata
Japonsko
Najlepšie seriály:
Kusurija no hitorigoto (2023) (seriál)
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Hunter x Hunter (2011) (seriál)
Noriko Hidaka
Japonsko
Najlepšie seriály:
Kusurija no hitorigoto (2023) (seriál)
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Hunter x Hunter (2011) (seriál)
Júko Minaguči
Japonsko
Najlepšie seriály:
Kimecu no jaiba (2019) (seriál)
Kanon (2006) (seriál)
One Piece (1999) (seriál)
Čiaki Morita
Japonsko
Najlepšie seriály:
Monster (2004) (seriál)
X (2001) (seriál)
Detektiv Conan (1996) (seriál)
Akeno Watanabe
Japonsko
Najlepšie seriály:
Death Note - Zápisník smrti (2006) (seriál)
Šingeki no kjodžin (2013) (seriál)
Hikaru no go (2001) (seriál)
Jošihiro Kanemicu
Japonsko
Najlepšie seriály:
Mononoke (2007) (seriál)
Šigurui (2007) (seriál)
Gjakkjó burai Kaidži (2007) (seriál)
Miho Mijagawa
Japonsko
Najlepšie seriály:
Kiseidžú: Sei no kakuricu (2014) (seriál)
Fate/stay night: Unlimited Blade Works (2014) (seriál)
Monogatari Series: Second Season (2013) (seriál)