MapleStory
Réžia:
Takaaki IšijamaScenár:
Tošiki InoueHudba:
Tomodži SogawaHrajú:
Hóko Kuwašima, Aja Endó, Rika Macumoto, Nana Mizuki, Daisuke Namikawa, Noriko Hidaka, Kjóko Hamura, Čó, Takajasu Usui, Miho Mijagawa, Haruhi Nanao, Akeno Watanabe, Tóru Nara, Hidenobu Kiuči (viac)Hrajú
Hóko Kuwašima
Japonsko
Najlepšie seriály:
Kusurija no hitorigoto (2023) (seriál)
Kimecu no jaiba (2019) (seriál)
Fullmetal Alchemist (2003) (seriál)
Aja Endó
Japonsko
Najlepšie seriály:
Hunter x Hunter (2011) (seriál)
Initial D Fifth Stage (2012) (seriál)
Džudžucu kaisen (2020) (seriál)
Rika Macumoto
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ranma 1/2 (1989) (seriál)
Jú jú hakušo (1992) (seriál)
Trigun (1998) (seriál)
Nana Mizuki
Japonsko
Najlepšie seriály:
Fullmetal Alchemist: Bratrství (2009) (seriál)
Fullmetal Alchemist (2003) (seriál)
Dororo (2019) (seriál)
Daisuke Namikawa
Japonsko
Najlepšie seriály:
Fullmetal Alchemist: Bratrství (2009) (seriál)
Haikjú!! (2014) (seriál)
Hunter x Hunter (2011) (seriál)
Noriko Hidaka
Japonsko
Najlepšie seriály:
Kusurija no hitorigoto (2023) (seriál)
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Hunter x Hunter (2011) (seriál)
Kjóko Hamura
Japonsko
Čó
Japonsko
Najlepšie seriály:
Sósó no Frieren (2023) (seriál)
Kusurija no hitorigoto (2023) (seriál)
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Takajasu Usui
Japonsko
Najlepšie seriály:
Hikaru no go (2001) (seriál)
Hellsing (2001) (seriál)
Monster (2004) (seriál)
Miho Mijagawa
Japonsko
Najlepšie seriály:
Kiseidžú: Sei no kakuricu (2014) (seriál)
Fate/stay night: Unlimited Blade Works (2014) (seriál)
Monogatari Series: Second Season (2013) (seriál)
Haruhi Nanao
Japonsko
Najlepšie seriály:
Mušiši (2005) (seriál)
GTO (1999) (seriál)
Fate/stay night: Unlimited Blade Works (2014) (seriál)
Akeno Watanabe
Japonsko
Najlepšie seriály:
Death Note - Zápisník smrti (2006) (seriál)
Šingeki no kjodžin (2013) (seriál)
Hikaru no go (2001) (seriál)
Tóru Nara
Japonsko
Najlepšie seriály:
Fullmetal Alchemist: Bratrství (2009) (seriál)
Hunter x Hunter (2011) (seriál)
Šingeki no kjodžin (2013) (seriál)
Hidenobu Kiuči
Japonsko
Najlepšie seriály:
Fullmetal Alchemist: Bratrství (2009) (seriál)
Hunter x Hunter (2011) (seriál)
Initial D Fifth Stage (2012) (seriál)
Motoki Takagi
Japonsko
Najlepšie seriály:
Hunter x Hunter (2011) (seriál)
Šinsekai jori (2012) (seriál)
Claymore (2007) (seriál)