Eldlive
Japonsko,
2017, 24 min
Scenár:
Kaniči KatóKamera:
Júičiró OsadaHudba:
Jasuharu TakanašiHrajú:
Ajumu Murase, Saori Hajami, Daiki Kobajaši, Rie Kugimija, Jošicugu Macuoka, Sóiči Abe, Tacuhisa Suzuki, Lynn, Tomotaka Hačisuka, Riho Iida, Masaaki Ihara, Eriko Macui, Goró KubotaHrajú
Ajumu Murase
USA
Najlepšie seriály:
Haikjú!! (2014) (seriál)
Šingeki no kjodžin (2013) (seriál)
Kimecu no jaiba (2019) (seriál)
Saori Hajami
Japonsko
Najlepšie seriály:
Initial D Fifth Stage (2012) (seriál)
One Punch Man (2015) (seriál)
Kimecu no jaiba (2019) (seriál)
Daiki Kobajaši
Japonsko
Najlepšie seriály:
Kusurija no hitorigoto (2023) (seriál)
Kaguja-sama wa kokurasetai: Tensaitači no ren'ai zunósen (2019) (seriál)
Vinland Saga (2019) (seriál)
Rie Kugimija
Japonsko
Najlepšie seriály:
Fullmetal Alchemist: Bratrství (2009) (seriál)
Kimecu no jaiba (2019) (seriál)
Džudžucu kaisen (2020) (seriál)
Jošicugu Macuoka
Japonsko
Najlepšie seriály:
Kimecu no jaiba (2019) (seriál)
Džudžucu kaisen (2020) (seriál)
Blue Lock (2022) (seriál)
Sóiči Abe
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ping Pong The Animation (2014) (seriál)
Boku no Hero Academia (2016) (seriál)
Gintama (2006) (seriál)
Tacuhisa Suzuki
Japonsko
Najlepšie seriály:
Šingeki no kjodžin (2013) (seriál)
Initial D Fourth Stage (2004) (seriál)
Kuroko no basket (2012) (seriál)
Lynn
Japonsko
Najlepšie seriály:
Mušoku tensei: Isekai ittara honki dasu (2021) (seriál)
Oši no ko (2023) (seriál)
Kimi wa hókago Insomnia (2023) (seriál)
Tomotaka Hačisuka
Japonsko
Najlepšie seriály:
Basilisk: Kóga ninpó čó (2005) (seriál)
Drifters (2016) (seriál)
Čiju mahó no mačigatta cukaikata (2024) (seriál)
Riho Iida
Japonsko
Najlepšie seriály:
Odd Taxi (2021) (seriál)
FLCL (2000) (seriál)
Love Live! School Idol Project (2013) (seriál)
Masaaki Ihara
Japonsko
Najlepšie seriály:
Šingeki no kjodžin (2013) (seriál)
Made in Abyss (2017) (seriál)
Boku no Hero Academia (2016) (seriál)
Eriko Macui
Japonsko
Najlepšie seriály:
Mob Psycho 100 (2016) (seriál)
Gintama (2006) (seriál)
Akame ga kill! (2014) (seriál)
Goró Kubota
Japonsko
Najlepšie seriály:
D.Gray-man (2006) (seriál)