Miracle Train: Óedo-sen e jókoso
Japonsko,
2009, 23 min
Scenár:
Nacuko TakahašiKamera:
Šin'ja MacuzakiHudba:
Tacuja KatóHrajú:
KENN, Tomokazu Sugita, Rjótaró Okiaju, Daisuke Ono, Júki Kadži, Masakazu Morita, Keidži Fudžiwara, Akira Išida, Kanako Sakai, Eimi Okada, Takahiro Mizušima, Nozomi Masu, Haruhi NanaoHrajú
KENN
Japonsko
Najlepšie seriály:
Hunter x Hunter (2011) (seriál)
Kimecu no jaiba (2019) (seriál)
Kiseidžú: Sei no kakuricu (2014) (seriál)
Tomokazu Sugita
Japonsko
Najlepšie seriály:
Mušoku tensei: Isekai ittara honki dasu (2021) (seriál)
Šingeki no kjodžin (2013) (seriál)
Kimecu no jaiba (2019) (seriál)
Rjótaró Okiaju
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Kimecu no jaiba (2019) (seriál)
Fullmetal Alchemist (2003) (seriál)
Daisuke Ono
Japonsko
Najlepšie seriály:
Mušoku tensei: Isekai ittara honki dasu (2021) (seriál)
Šingeki no kjodžin (2013) (seriál)
Širokuma Café (2012) (seriál)
Júki Kadži
Japonsko
Najlepšie seriály:
Haikjú!! (2014) (seriál)
One Punch Man (2015) (seriál)
Šingeki no kjodžin (2013) (seriál)
Masakazu Morita
Japonsko
Najlepšie seriály:
Kuroko no basket (2012) (seriál)
One Piece (1999) (seriál)
Bakuman. (2010) (seriál)
Keidži Fudžiwara
Japonsko
Najlepšie seriály:
Fullmetal Alchemist: Bratrství (2009) (seriál)
Initial D: Second Stage (1999) (seriál)
Initial D (1998) (seriál)
Akira Išida
Japonsko
Najlepšie seriály:
Kenpú denki Berserk (1997) (seriál)
Kimecu no jaiba (2019) (seriál)
Šówa genroku rakugo šindžú (2016) (seriál)
Kanako Sakai
Japonsko
Najlepšie seriály:
Durarara!! (2010) (seriál)
Gunslinger Girl (2003) (seriál)
Dívka z Pekla (2005) (seriál)
Eimi Okada
Japonsko
Najlepšie seriály:
Haikjú!! (2014) (seriál)
Širokuma Café (2012) (seriál)
Psycho-Pass (2012) (seriál)
Takahiro Mizušima
Japonsko
Najlepšie seriály:
Boku dake ga inai mači (2016) (seriál)
Code Geass: Hangjaku no Lelouch (2006) (seriál)
Usagi Drop (2011) (seriál)
Nozomi Masu
Japonsko
Najlepšie seriály:
Šigofumi (2008) (seriál)
Nobunaga Concerto (2014) (seriál)
Gekkan šódžo Nozaki-kun (2014) (seriál)
Haruhi Nanao
Japonsko
Najlepšie seriály:
Mušiši (2005) (seriál)
GTO (1999) (seriál)
Fate/stay night: Unlimited Blade Works (2014) (seriál)