Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Hudebně soutěžní pořad ČST Bratislava věnovaný populární hudbě. Snaha vyhovět co nejširšímu okruhu zájemců o populární hudbu vedla k rozdělení písní do tří soutěžních kategorií. Písničky pro všechny reprezentovaly střední proud. Rytmus mladých patřil hudbě oblíbené u nejmladších posluchačů a kategorie Z klubového pódia se orientovala na hudbu menšinových žánrů a na začínající interprety. Jednotlivé skladby byly vybírány podle textové a hudební kvality. V úvahu se však bralo i udržení rovnocenného poměru českých a slovenských skladeb, pokud odpovídaly zařazení do dané kategorie, vyjadřovaly cítění publika, ale i to, jaký nápad v sobě přinášely pro vizuální ztvárnění. Ročně dostalo svou televizní podobu kolem sedmdesáti písniček. (mibara)

(viac)

Recenzie (25)

Eire 

všetky recenzie používateľa

V osemdesiatkach samozrejme (hlavne v prvej 1/2) brutálna kontrola SZM, avšak sem tam súdruhom niečo ušlo pozornosti. 🇨🇿. Asi vrchol dosiahla pred rozpadom spoločného štátu. S príchodom MTV a satelitov už nestíhala... 70% pretože nostalgia a mladosť fungujú... 😁. Daniel Junas sa tam preslávil, predtým než ho zožrala Mečiarovska MAFIA. ()

MM_Ramone 

všetky recenzie používateľa

V osemdesiatých rokoch minulého storočia, v Československej socialistickej republike, bola hudobná relácia "Triangel" sondou, prierezom videoklipov umiernených tuzemských kapiel a spevákov, ktoré prešli sitom kultúrnej cenzúry. Elán, Habera a jeho Team, Olympic, Miro Žbirka, Peter Nagy, Tublatanka, Gombitová, Hammel, Bartošová a podobní politicky nezávadní interpreti. Mnohým z nich si už dnes ani na meno nespomeniem. Občas sa tam objavilo aj niečo zaujímavé, ale to bolo len výnimočne. Pamätám si napríklad na klipy skupín Pražský výběr, Ocean, Stromboli, Arakain, Banket... Po roku 1989, s príchodom aktuálnych svetových hitparád, ktoré začali ponúkať nové komerčné televízie, táto relácia nenápadne zmizla z obrazoviek. * ()

Reklama

PollyJean 

všetky recenzie používateľa

kdo by si na něj dneska vzpomněl, ale za starých časů to bylo okénko do nejnovější česko-slovenské hudby - zde poprvé viděna kupříkladu Ráchel a tančící Muk, úchvatně papundeklový Vidiečan nebo děsná cool metalová Zaĺúbená žaba atd atd ve výčtu by se dalo dlouze pokračovat a slzet (někdy i smíchy) při vzpomínkách na staré jakožeklipy. ()

anderson 

všetky recenzie používateľa

TECHNICKÁ POZNÁMKA: Podľa faktov z relácie NOC V ARCHÍVE sa relácia Triangel začala vysielať v roku 1983 a jej prvými moderátormi boli dva ozajstné "zjavy" BOREK DLOUHÝ a SASKIA ŠAJDÍKOVÁ. V roku 1985 začala reláciu moderovať moja platonická "láska z pasáže" TATIANA KULÍŠKOVÁ a do našej porevolučnej prítomnosti (relácia prežila aj november) ju "doklepal" DANO JUNAS. A niekde na nete som videl zúfalé diskusie o tom, že ČT dnes trezoruje videoklipy českých interpretov z rokov 80-tych. Nuž :-) ... ČT je asi len skúpa zaplatiť STV, ktorá jediná má na tieto klipy práva. Mám samozrejme na mysli iba klipy ktoré vznikli práve pre reláciu TRIANGEL a platila ich slovenská produkcia. Takže tak. (21.9.2010) ()

cure 

všetky recenzie používateľa

Neodmysliteľná súčasť života husákových detí, kde ste mohli počuť muziku od Michala Davida po Zonu A. Veľký vplyv na úspech relácie mal okrem iných hudobník a producent Ľubo Belák, ktorý to po revolúcii skúsil celkom úspešne s reláciou Rythmick. Aj vďaka nemu to nebola len prehliadka hudobného mainstreamu 80-rokov. Nezabudnuteľný je pre mňa diel, ktorý moderoval Dano Junas spolu s Richardom Mullerom na Zlatých Pieskoch. ()

Galéria (1)

Zaujímavosti (2)

  • Hudobníci si silu formátu hudobného programu uvedomovali, preto sa často uchyľovali k podvádzaniu. Niektorí interpreti prišli na to, že korešpondenčné lístky sú lacné, tak si hlasy začali posielať sami. Podvod pri sčítavaní hlasov odhalili veľmi rýchlo, keďže všetky korešpondenčné lístky boli písané jednou rukou. (Raccoon.city)

Reklama

Reklama