VOD (4)
Obsahy(2)
Po si plnými dúškami užíva život legendárneho Dračieho bojovníka, ktorý spoločne s piatimi priateľmi, tigricou, žeriavom, modlivkou, zmijou a opičiakom, obhajuje rodné údolie. Všadeprítomnú pohodu ale narušia správy o zlosynovi, ktorý plánuje krádež mocnej zbrane. Tá by mu mohla pomôcť dobyť Čínu a zničiť umenie kung fu. Po spoločne s priateľmi vyráža na strastiplnú púť naprieč Čínou, na ktorej konci čaká mocný nepriateľ. Ako ale môžu znalci kung fu zničiť zbraň, ktorá je odolná voči tomu, čo ovládajú najlepšie? Po musí pátrať v minulosti a vo svojich koreňoch, na ktoré úspešne zabudol. Jedine tak môže získať schopnosti, ktoré mu dajú šancu na víťazstvo. (TV Markíza)
(viac)Videá (42)
Recenzie (580)
Jediný dôvod prečo ešte žiješ je ten, že tvoju hlúposť považujem za celkom zábavnú..... Prekvapivo dobré. Temnejšie ako jednotka, menej vtipné (aj keď humoru je stále dosť), záporák je kvalitný (nie je tak démonický ako Tai Lung, ale svojou zákernosťou sa mu vyrovná), akcia poriadne epická a tempo v druhej polovici nečakane rýchle. Kung Fu Panda 2 má kvalitnú animáciu a čo je hlavné - má aj srdce. Bavil som sa podobne ako pri jednotke a síce to už celé nebolo tak prekvapivé, dobrých nápadov to malo stále dosť. ()
Zbožňujem rozprávky, či už animované alebo hrané, teda a to najmä České. Preto u mňa veľmi často nenájdete rozprávku, ktorú by som zhodnotila na menej ako tých 40-50%. Kung Fu panda 2 sa pravdaže nevyrovná 1 ale čo sa týka solídneho pokračovania, to tu určite nájdeme. Animácia je rovnako príjemná ako v jednotke, veď kto by mohol odolať tomu krásnemu úsmevu, ktorý na nás hádže Poo. Podľa môjho osobného názoru, je to určite jeden z tých prípadov, kedy pokračovanie nijako neohrozí alebo neznechutí jednotku. Preto by som dala nádherných 60%. V tejto časti sa mi zdalo, že bolo primálo o našej Pande, áno bolo tam tajomstvo ale Poo bol máličko Poový oproti predchádzajúcej časti. ()
Je to ryze akční film. Ale animovaný. A se zvířaty. Bavil jsem se stejně jako při první Kung Fu Pandě, ovšem na rozdíl od ní mi tentokrát zábavu nekazil žádný klišovitý příběh (on totiž v Kung Fu Pandě 2 příběh skoro ani není, jen jedna velice jednoduchá linka). Animace je perfektní, obzvlášť pohyby pavího záporáka mě přiváděly v úžas, akčním scénám nechybí nápaditost ani humor... A je dokonce zaděláno i na třetí díl, který bych přiznávám viděl docela rád. ()
Zhruba na stejné úrovni jako jednička. Humorné scény sice moc nevycházejí a to neustálé padání a narážení do věci či vtipy o pandově tloušťce už začínají být časem otravné. Uteče to ale velice příjemně a hlavně je tu plno výborné akce, která je snad ještě lepší než v prvním díle a rozhodně se u ní nudit nebudete. 60% ()
║Rozpočet $150miliónov║Tržby USA $165,249,063║Tržby Celosvetovo $665,692,281▐ Tržby za predaj Blu-ray v USA $23,125,153 //počet predaných kusov 994,170║ Tržby za predaj DVD v USA $39,375,699 //počet predaných kusov 2,082,515║ Spokojnosť, bavil som sa rovnako ako pri prvom diele, v rámci zábavy fakt slušné, stále bolo na čo pozerať, akcie tam bolo možno aj nad mieru ale to mi vyhovovalo, možno len chýbalo mierne doladiť príbeh ale aj tak na pokračovanie slušná práca. /videl v kine: 80%/ ()
Galéria (100)
Fotka © Paramount Pictures
Zaujímavosti (18)
- Kung Fu Panda (2008) obsahovala viac ako 50 terabytov dát, ktoré boli následne renderované, t.j. bol vytvorený reálny obraz z počítačového modelu. To si vyžadovalo takmer 25 miliónov hodín strojového času. Dvojka v 3D zdvojnásobila systémové nároky a filmári potrebovali diskové pole s kapacitou 100 terabytov, pričom renderovanie zabralo viac ako 55 miliónov hodín strojového času. (Duston_Movie)
- Na scénu, v ktorej sa zrúti veža, bolo potrebné vytvoriť viac ako 50 000 triesok a malých kúskov trosiek. (Duston_Movie)
- Během prvního záběru na restauraci pana Pinga (James Hong) zazní, že se v ní podávají jak nudle, tak tofu. Toto je odkaz na Kung Fu Pandu (2008), kde pan Ping uvedl, že dříve měl sen utéct a naučit se vyrábět tofu. Uskutečnění Poova (Jack Black) snu ho očividně přesvědčilo, aby udělal totéž. (KGBelik)
Reklama