Ranč Heartland - Série 8 (2014) (séria)
Réžia:
Anne WheelerScenár:
Leila BasenKamera:
Craig WrobleskiHudba:
Keith PowerHrajú:
Amber Marshall, Michelle Morgan, Graham Wardle, Shaun Johnston, Alisha Newton, Kate Ross, Kerry James, Jon McLaren, Madison Cheeatow, Julia Maren Baker, Roger LeBlanc, Griffin CorkObsahy(1)
Amy se nedaří přimět dva tvrdohlavé koně, aby spolupracovali jako tým. Střetne se kvůli tomu s konkurenčním cvičitelem. Ty najde mrtvého medvěda s chybějcím žlučníkem. Když se začne příliš vyptávat po okolí, najednou se ocitá v ohrožení života. Georgie se stará o osiřelé vlčí mládě a vidí v tom příležitost, jak dát Amy a Tye znovu dohromady. Lou přijme Jade jako novou zaměstnankyni na Heartlandu, ale brzy toho lituje. (TV Prima)
(viac)Hrajú
Amber Marshall
Kanada
Najlepšie seriály:
Dark Oracle (2004) (seriál)
Monk (2002) (seriál)
Ranč Heartland (2007) (seriál)
Michelle Morgan
Kanada
Najlepšie seriály:
Dobrý doktor (2017) (seriál)
Hrozba z temnoty (2005) (seriál)
Hviezdna brána: Atlantída (2004) (seriál)
Graham Wardle
Kanada
Najlepšie seriály:
Hrozba z temnoty (2005) (seriál) - herec, a.z.
Krajné medze (1995) (seriál)
Ranč Heartland (2007) (seriál)
Shaun Johnston
Najlepšie seriály:
Cesta na západ (2005) (seriál)
Obchodníci (1996) (seriál)
Akty X (1993) (seriál)
Alisha Newton
Kanada
Najlepšie seriály:
Hrozba z temnoty (2005) (seriál)
Volání srdce (2014) (seriál)
Můj život s Walterovic kluky (2023) (seriál)
Kate Ross
Najlepšie seriály:
Combat Hospital (2011) (seriál)
Ranč Heartland (2007) (seriál)
Stratená duša (2010) (seriál)
Kerry James
Najlepšie seriály:
Četa v akci (1987) (seriál)
Hvězdná brána: Hluboký vesmír (2009) (seriál)
Ranč Heartland (2007) (seriál)
Jon McLaren
Kanada
Najlepšie seriály:
Flashpoint: Smrtiaci výstrel (2008) (seriál)
Titans (2018) (seriál)
Městečko Haven (2010) (seriál)
Madison Cheeatow
Kanada
Najlepšie seriály:
Slasher (2016) (seriál)
Ranč Heartland (2007) (seriál)
Súkromné očko (2016) (seriál)
Julia Maren Baker
Kanada
Najlepšie seriály:
Ranč Heartland (2007) (seriál)
Roger LeBlanc
Najlepšie seriály:
Fargo (2014) (seriál)
Šógun (2024) (seriál)
Peklo na kolesách (2011) (seriál)
Griffin Cork
Najlepšie seriály:
Ranč Heartland (2007) (seriál)