Reklama

Reklama

Nové bývanie

(relácia)
  • Slovensko Nové bývanie DIZAJN (viac)
Reality-TV
Slovensko, 2007

Obsahy(1)

Spolu s realitními makléři nabízí moderátor Vlado Voštinár účastníkům nové life-stylové relace tři možnosti v rámci jejich finanční situace. Zájemci si postupně prohlédnou vytipované byty či domy, zhodnotí všechny klady a zápory a následně si vyberou tu možnost, která jim nejvíce vyhovuje. "Nové bývanie" bude hledáno pro všechny sociální vrstvy, protože každé hledání přináší zajímavé situace, které stojí za to vidět. (hippyman)

(viac)

Recenzie (30)

danco123 

všetky recenzie používateľa

Reláciu som si občas pozrel, ale len z donútenia môjho okolia (sestra, mama). Vždy mi to prišlo ako keby tým, ktorí hľadajú byt, našli makléri buď niečo čo im nevyhovovalo, bolo to drahé alebo sa im to vôbec nepáčilo. Podľa mňa absolútne oničom relácia. Hviezdu by som dal len zato, že reláciu uvádza "hviezda" z môjho mesta. ()

MM_Ramone odpad!

všetky recenzie používateľa

"Nové bývanie" je nudná life-stylová relácia o hľadaní vhodného príbytku. Niekedy je to byt, inokedy rodinný dom, občas niečo fakt luxusné, niekedy dokonca rezidencia v zahraničí... podľa požiadaviek a finančných možností potenciálneho záujemcu. Tento druh relácie sa objavuje na obrazovkách rôzných televíznych staníc už zopár rokov. TV JOJ neprišla s ničím novým. To by ma však nijak výnimočne neiritovalo. Najväčšou škvrnou tejto reality show je moderátor Vlado Voštinár. Je to neohrabaný, neprofesionálny snaživec s nechutným výzorom umasteného pätolízala. Protivný človek. Určite by tomuto projektu prospela zmena moderátora. S Voštinárom je to jasný odpad! ()

Reklama

unclejack 

všetky recenzie používateľa

Vlado Voštinár sa zrejme v živote riadi heslom moderovania nie je nikdy dosť. Výsledkom toho je však okúkaná tvár. V Novom bývaní je tomu zákonite tak - väčšinou manželia hľadajú nejakú usadlosť a Vlado s jeho pohodárskym štýlom vypichuje výhody tej ktorej ponuky. Uznávam, že sa skôr jedná o záležitosť pre ľudí, ktorých baví bývanie a veci s ním spojené - rekonštrukcie, novostavby, členenie pozemkov - ale program sa dá pekne krásne prepozerať z gauča bez väčšej ujmy - možno len toho voľného času... Forma nepríliš záživná, pekne pasívne sledovanie - aspoň za tú nevtieravosť si relácia zaslúži nemastný neslaný priemer. ()

Maslord odpad!

všetky recenzie používateľa

Prakticka ukazaka ako TV JOJ robi marketing, koniec koncov, platena reklama tvori 90% jej vlastnej produkcie. Ako to ale funguje? Pozvem si vhodne ovce, ktore sa urcite budu drzat scenara a nebudu priebeh komplikovat ci spochybnovat. Vypocujem si ich poziadavky a potom vybrane realitky dopytujem, ci nieco take maju. No mozno aj maju, ale to sa predava samo, preto radsej zaplatim nie 3 ale 5 tisic eur a zavediem nic netusiace ovce do odporne predrazeneho nepredajneho bytu absolutne mimo ich moznosti a v hlavnom vysielacom case si spravim super reklamu. Byt o ktorom sa hovorilo v teline a kazdy vie kolko stoji, je predsa nieco, cim sa moze priemerny blavacik povysovat nad chudobny mainstream. Predrazeny byt s 10 percentnou marzou je predany a to ze rekama stala 5 litrov na konci uz nemusi trapit. Tak do toho ovecky! ()

Isuzu 

všetky recenzie používateľa

Pridala som hviezdu, pretože celkové hodnotenie tejto relácie sa mi zdá pomerne nespravodlivé. Nie je to nič svetoborné, ale pre prehľad situácie s bývaním pomerne dostatočné, Vlado Voštinár až na stereotypné poznámky (ženy do kuchyne a pod.) znesiteľný, baví nás to a to je hlavné :). Nič v podobnom duchu a lepšie zatiaľ nevzniklo, takže komu sa nepáči, pozerať nemusí. ()

Galéria (5)

Reklama

Reklama