Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Príbehy neobyčajne obyčajných ľudí a ich túžby, ktoré sa naplnili. Show, v ktorej plníme sny divákov vo forme prekvapenia. Vo väčšine prípadov tieto sny budú nemateriálne. Dôležitý je životný príbeh, ktorý sa za snom skrýva. Show má široký dosah – ponúka divákom pozitívne emócie, rozprávku v živote, naplnenie snov a rovnako aj známe osobnosti (speváci, tanečníci, herci ako hostia programu). (TV Markíza)

(viac)

Recenzie (138)

hallelluja 

všetky recenzie používateľa

...nemám problém s charitou, nemám problém s biznisom, zato mám obrovský problém s "charitou ako biznis modelom"!!!... jedna hviezda za ten emocionálny koncert na Rozborilovej tvári, nejeden "herec" by sa od neho mohol učiť... ()

MaxForValue odpad!

všetky recenzie používateľa

Načo sú takéto programy? Načo? Nedarilo by sa to celé robiť bez toho "humbooku?" Ani v kostole sa ľudia nehlásia ku svojim milodarom. Prečo pomáhať druhým a honiť si pri tom ego a ukazovať, že "my sme tí dobrí"? Najzbytočnejšia relácia zo všetkých. Tie milióny radšej mohli niekomu podarovať a pomohli by viac ľuďom v núdzi. ()

Reklama

migl odpad!

všetky recenzie používateľa

Je mi zle s toho ako sa úlisný a arogantný Rozboril hrá na chápavého a citlivého človeka. Hlavne nech to má sledovanosť a následne kvalitný honorár.Takto okato tlačiť na city ľudí a zneužívať neľahké životné osudy chudákov hlavne v prospech seba a svojho chlebodárcu TV Markíza,je mi s toho fakt ťažko ()

Ardo 

všetky recenzie používateľa

Beriem, že nápad je fajn, ale keď som videl jednu časť (prvú aj poslednú), v ktorej išli opraviť dom jednej rodine. Tejto rodine zomrela mama čo však nemalo nič spoločné s ich domom. Ale Vilo musel neustále spomínať ich mamu a dôvod bol jediný. Hrať na city diváka a donútiť o plakať. A to nemám rád. ()

Smok 

všetky recenzie používateľa

Splnené priania pred televíznou kamerou, (najlepšie niekomu postihnutému, alebo sociálnemu prípadu, to na divákov zaberá), slzy dojatia, vďaky... A to všetko vďaka televízii s ľudskou tvárou, ktorej ide predsa o šťastie obyčajného človeka a jeho túžby. ( A tak trošku aj o sledovanosť a peniažky z reklamy ). Jedna hviezda za (nefalšovaný?) závan ľudskosti, ktorému by som rád uveril. ()

Galéria (3)

Zaujímavosti (2)

  • Televízny štáb relácie pri plnení snov najazdil do konca roku 2009 cez 243 000 a nalietal 27 286 kilometrov. (R4D0)
  • Na relácii pracuje viac než 60 ľudí, ktorí do konca roku 2009 nakrútili cez 432 hodín materiálu a spolu pracovali takmer 3000 hodín. (R4D0)

Reklama

Reklama