Réžia:
Ivan HolubÚčinkujú:
Vilo Rozboril (moderátor), Miroslav Žbirka, Iveta Bartošová, Karel Gott, Katarína Hasprová, Marta Jandová, Dominika Jurena Stará, Lucie Vondráčková (viac)Obsahy(1)
Príbehy neobyčajne obyčajných ľudí a ich túžby, ktoré sa naplnili. Show, v ktorej plníme sny divákov vo forme prekvapenia. Vo väčšine prípadov tieto sny budú nemateriálne. Dôležitý je životný príbeh, ktorý sa za snom skrýva. Show má široký dosah – ponúka divákom pozitívne emócie, rozprávku v živote, naplnenie snov a rovnako aj známe osobnosti (speváci, tanečníci, herci ako hostia programu). (TV Markíza)
(viac)Recenzie (138)
Trúd Vilko (budem ho tak volať viete prečo), sa po 11 rokoch upustil z "komediálnej" dráhy a moderátora Telerána a stal sa z neho "Spasiteľ" ľudí, ktorí potrebovali pomoc. Divákom šiel cielene na city, aby si poplakali a neraz mal slzy aj on (Neboli niekedy ozajstné?). Ľudia však pri tom vydržali 5 rokov. Potom trúd odletel a odletela aj celá táto relácia. ()
Citujem z diskusie užívateľa shisho: "Nechapem ludi co tu daju ze je to odpad?? je take hrozne splnit niekomu sen? splnit chlapcovi bez ruk sen nech sa povozi s delfinom?Silne veriacej autistke splnit sen vidiet papeza a Vatikan? velmi vela podobnych udalosti? Neznasam ludi ktori stale musia za vsetkym hladat vypocitavost...davam 5*" --- takže ostanem nepochopený :-) snáď to prežijem a teraz k samotnému programu. MODRÉ Z NEBA vzniklo v pomätenej gebuli nášho údajne najväčšieho moderátorského profesionála Rozborila (NOMEN OMEN). Skombinoval dokopy viacero programov (iste ich všetci poznáte) po vzore "pejska a kočičky" a výsledok je pre mňa spoľahlivým prostriedkom na doslova "vygrcanie sa" aj bez toho aby som trpel anorexiou. Tento hnus sa naozaj nezastavil pred ničím a klesol až na samé dno citového vydierania labilných divákov, ktorí si konečne môžu pri obrazovkách poplakať a dojímať sa a zároveň mať pocit, že ostatní sú v ešte väčšom srabe ako oni sami. Sračka zaštíťujúca sa frázami o "pomoci potrebným" má to čo od nej MARKÍZA v prvom rade chcela: sledovanosť. Verte mi, že ak raz sledovanosť klesne, pôjdu drísty o pomoci tam kam smeruje aj celé toto pokrytecké divadielko. Čiže ako vravel kedysi Radič "do bRITI". (30.9.2009) ()
Plnění snů a pomoc potřebným?Ani omylem!Odporné citové vydírání vykalkulované do posledního detailu,z toho,co v pořadu předváděl Vilo Rozboril,se mi chtělo zvracet a já snesu hodně.Markíza mohla přijít při snaze zvednout si sledovanost s něčím konstruktivnějším,než je vystavování lidí,kteří jsou z různých důvodů na dně.Jasně,někteří se díky tomuto pořadu dočkají pomoci,ten hnus spočívá v tom,že pomoc je pouze vedlejším produktem,hlavním cílem je prodat více reklamy(a že jí tam je). ()
Na jednej strane citové vydieranie a kolísavá úroveň dielov, na druhej strane oceňujem , že v dnešnej hnusnej dobe niekto dokáže a chce pomáhať tam, kde je to potrebné. A táto neoceniteľná snaha prevyšuje hluché miesta v tejto relácii. Vždy si v duchu ponadávam, že niekto rieši to, čo by mal riešiť štát. Na niektoré diely sa nedá zabudnúť ako napríklad na video s nebohým Pavlom Demitrom. 60%. ()
Načo sú takéto programy? Načo? Nedarilo by sa to celé robiť bez toho "humbooku?" Ani v kostole sa ľudia nehlásia ku svojim milodarom. Prečo pomáhať druhým a honiť si pri tom ego a ukazovať, že "my sme tí dobrí"? Najzbytočnejšia relácia zo všetkých. Tie milióny radšej mohli niekomu podarovať a pomohli by viac ľuďom v núdzi. ()
Galéria (3)
Fotka © TV Markíza
Reklama