Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Príbehy neobyčajne obyčajných ľudí a ich túžby, ktoré sa naplnili. Show, v ktorej plníme sny divákov vo forme prekvapenia. Vo väčšine prípadov tieto sny budú nemateriálne. Dôležitý je životný príbeh, ktorý sa za snom skrýva. Show má široký dosah – ponúka divákom pozitívne emócie, rozprávku v živote, naplnenie snov a rovnako aj známe osobnosti (speváci, tanečníci, herci ako hostia programu). (TV Markíza)

(viac)

Recenzie (138)

dzejnyka 

všetky recenzie používateľa

Ťažké životné osudy ako rukojemníci bezohľadného marketingu televízie, ktorá onanuje nad peoplemetrami a počtom sĺz, ktoré citovým vydieraním vymámila z divákov. Jedna hviezdička za to, že snáď niekomu z tých účinkujúcich naozaj urobili radosť ... hoci osobne sú mi milšie úplne iné formy dobročinnosti. Tie nezištné. ()

skepticka 

všetky recenzie používateľa

Nejde mi teraz o to,že sa na ľudskom nešťastí priživujú médiá,alebo koľko krát Rozboril uroní slzu(táto časť je skutočne nechutná v tom sa zhodneme).Lenže táto show aj pomáha!!! Ak ste si to nevšimli všetci chytráci,čo ste ho označili za odpad.Myslím,že odpad je skôr spoločnosť,ktorej to treba takýmto spôsobom strkať pod nos,lebo ich oslepuje ľahostajnosť a neúčasť.Ušla vám podstata a ruku na srdce,ako často vy sami prispievate na charitu,alebo inak pomáhate,tým čo sú v tiesni(či už ľuďom,alebo zvieratám)? ()

Reklama

hallelluja 

všetky recenzie používateľa

...nemám problém s charitou, nemám problém s biznisom, zato mám obrovský problém s "charitou ako biznis modelom"!!!... jedna hviezda za ten emocionálny koncert na Rozborilovej tvári, nejeden "herec" by sa od neho mohol učiť... ()

djsaly 

všetky recenzie používateľa

Myslím si, že pomáhať druhým a hlavne chorým a odkázaným na niekoho iného pomoc je ušľachtilé a potrebné. A to je v prvom rade na tomto už niekoľko sezón obľúbenom formáte to podstatné. Samozrejme, že bez sponzorských darov, reklamy, hviezdnych osobností a hojnej sledovanosti by nebolo možné vyčariť úsmev na tvári a zniesť aj "Modré z neba" tým trom ľuďom každý týždeň. Moje celkové hodnotenie je 3 a 1/2 * za pána moderátora akým je Vilo Rozboril. ()

MaxForValue odpad!

všetky recenzie používateľa

Načo sú takéto programy? Načo? Nedarilo by sa to celé robiť bez toho "humbooku?" Ani v kostole sa ľudia nehlásia ku svojim milodarom. Prečo pomáhať druhým a honiť si pri tom ego a ukazovať, že "my sme tí dobrí"? Najzbytočnejšia relácia zo všetkých. Tie milióny radšej mohli niekomu podarovať a pomohli by viac ľuďom v núdzi. ()

Galéria (3)

Zaujímavosti (2)

  • Televízny štáb relácie pri plnení snov najazdil do konca roku 2009 cez 243 000 a nalietal 27 286 kilometrov. (R4D0)
  • Na relácii pracuje viac než 60 ľudí, ktorí do konca roku 2009 nakrútili cez 432 hodín materiálu a spolu pracovali takmer 3000 hodín. (R4D0)

Reklama

Reklama