Zegapain
Scenár:
Sadajuki MuraiHudba:
Ajako ÓcukaHrajú:
Šintaró Asanuma, Kana Hanazawa, Ajako Kawasumi, Romi Paku, Tomohiro Cuboi, Marina Inoue, Jui Makino, Akeno Watanabe, Eri Nakao, Mai Kadowaki, Džunko Okada, Fumihiko Tačiki, Šinpači Cudži (viac)Hrajú
Šintaró Asanuma
Japonsko
Najlepšie seriály:
Violet Evergarden (2018) (seriál)
Šokugeki no Sóma (2015) (seriál)
One Piece (1999) (seriál)
Kana Hanazawa
Japonsko
Najlepšie seriály:
Kimecu no jaiba (2019) (seriál)
Kiseidžú: Sei no kakuricu (2014) (seriál)
Širokuma Café (2012) (seriál)
Ajako Kawasumi
Japonsko
Najlepšie seriály:
Initial D: Second Stage (1999) (seriál)
Initial D (1998) (seriál)
Initial D Fourth Stage (2004) (seriál)
Romi Paku
Japonsko
Najlepšie seriály:
Fullmetal Alchemist: Bratrství (2009) (seriál)
Hunter x Hunter (2011) (seriál)
Šingeki no kjodžin (2013) (seriál)
Tomohiro Cuboi
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Monster (2004) (seriál)
Naruto: Šippúden (2007) (seriál)
Marina Inoue
Japonsko
Najlepšie seriály:
Hunter x Hunter (2011) (seriál)
Šingeki no kjodžin (2013) (seriál) - herec, rozprávač
Kimecu no jaiba (2019) (seriál)
Jui Makino
Japonsko
Najlepšie seriály:
Angel Beats! (2010) (seriál)
NHK ni jókoso! (2006) (seriál)
Nodame cantabile (2007) (seriál)
Akeno Watanabe
Japonsko
Najlepšie seriály:
Death Note - Zápisník smrti (2006) (seriál)
Šingeki no kjodžin (2013) (seriál)
Hikaru no go (2001) (seriál)
Eri Nakao
Japonsko
Najlepšie seriály:
Kanon (2006) (seriál)
Fate/stay night: Unlimited Blade Works (2014) (seriál)
Bezvadná dvojka (2007) (seriál)
Mai Kadowaki
Japonsko
Najlepšie seriály:
Fate/stay night: Unlimited Blade Works (2014) (seriál)
Fate/Zero (2011) (seriál)
Klub společníků óranské střední (2006) (seriál)
Džunko Okada
Japonsko
Najlepšie seriály:
ef - a tale of memories. (2007) (seriál)
ef - a tale of melodies. (2008) (seriál)
Ai jori aoši (2002) (seriál)
Fumihiko Tačiki
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Fullmetal Alchemist: Bratrství (2009) (seriál)
Hunter x Hunter (2011) (seriál)
Šinpači Cudži
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Fullmetal Alchemist: Bratrství (2009) (seriál)
Death Note - Zápisník smrti (2006) (seriál)
Jasunori Macumoto
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Initial D: Second Stage (1999) (seriál)
Initial D Fifth Stage (2012) (seriál)
Rina Sató
Japonsko
Najlepšie seriály:
Kimecu no jaiba (2019) (seriál)
Mušiši (2005) (seriál)
Širokuma Café (2012) (seriál)
Jukana
Japonsko
Najlepšie seriály:
Mononoke (2007) (seriál)
Code Geass: Hangjaku no Lelouch (2006) (seriál)
One Piece (1999) (seriál)
Hirojuki Jošino
Japonsko
Najlepšie seriály:
Fullmetal Alchemist: Bratrství (2009) (seriál)
Haikjú!! (2014) (seriál)
Hunter x Hunter (2011) (seriál)
Masajuki Kató
Japonsko
Najlepšie seriály:
Mušoku tensei: Isekai ittara honki dasu (2021) (seriál)
Hadžime no Ippo: The Fighting – New Challenger (2009) (seriál)
Kókaku kidótai: Stand Alone Complex (2002) (seriál)
Hiroši Kamija
Japonsko
Najlepšie seriály:
Haikjú!! (2014) (seriál)
Šingeki no kjodžin (2013) (seriál)
Širokuma Café (2012) (seriál)
Rjóko Ono
Japonsko
Najlepšie seriály:
Death Note - Zápisník smrti (2006) (seriál)
Kanon (2006) (seriál)
Barakamon (2014) (seriál)