Onísama e...
Japonsko,
1991, 25 min
Scenár:
Tomoko KonparuKamera:
Hirokata TakahašiHudba:
Kentaró HanedaHrajú:
Hiroko Kasahara, Keiko Toda, Mami Kojama, Sumi Šimamoto, Sakiko Tamagawa, Waka Kanda, Teššó Genda, Ken'jú Horiuči, Kinrjú Arimoto, Hiroko Suzuki, Takeši Kuwabara, Hiromi Nakamura, Rena JukieHrajú
Hiroko Kasahara
Japonsko
Najlepšie seriály:
Mušiši (2005) (seriál)
Ruróni Kenšin: Meidži kenkaku romantan (1996) (seriál)
Musekinin kančó Tylor (1993) (seriál)
Keiko Toda
Japonsko
Najlepšie seriály:
Hero (2001) (seriál)
Mr. Brain (2009) (seriál)
Kjógoku Nacuhiko: Kósecu hjaku monogatari (2003) (seriál)
Mami Kojama
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Fullmetal Alchemist: Bratrství (2009) (seriál)
Pohádky bratří Grimmů (1987) (seriál)
Sumi Šimamoto
Japonsko
Najlepšie seriály:
Kusurija no hitorigoto (2023) (seriál) - rozprávač
Mušiši zoku šó (2014) (seriál)
Pohádky bratří Grimmů (1987) (seriál)
Sakiko Tamagawa
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Pohádky bratří Grimmů (1987) (seriál)
Hadžime no Ippo: The Fighting (2000) (seriál)
Waka Kanda
Japonsko
Najlepšie seriály:
Kapitán Tsubasa (1983) (seriál)
City Hunter (1987) (seriál)
Detektiv Conan (1996) (seriál)
Teššó Genda
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Pohádky bratří Grimmů (1987) (seriál)
One Punch Man (2015) (seriál)
Ken'jú Horiuči
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Hunter x Hunter (2011) (seriál)
Kovboj Bebop: Lovec odměn (1998) (seriál)
Kinrjú Arimoto
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Fullmetal Alchemist: Bratrství (2009) (seriál)
Initial D Fifth Stage (2012) (seriál)
Hiroko Suzuki
Japonsko
Najlepšie seriály:
X (2001) (seriál)
Akage no Anne (1979) (seriál)
Detektiv Conan (1996) (seriál)
Takeši Kuwabara
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
City Hunter (1987) (seriál)
RahXephon (2002) (seriál)
Hiromi Nakamura
Japonsko
Najlepšie seriály:
Night Walker: Majonaka no tantei (1998) (seriál)
Rena Jukie
Japonsko
Najlepšie seriály:
Hunter x Hunter (1999) (seriál)
Speed Grapher (2005) (seriál)