Bakurecu Hunter
Japonsko,
1996, 23 min
Scenár:
Hirojuki KawasakiKamera:
Jukio SugijamaHudba:
Kendži KawaiHrajú:
Šinnosuke Furumoto, Megumi Hajašibara, Júko Mizutani, Micuaki Madono, Kijojuki Janada, Sumi Šimamoto, Sakiko Tamagawa, Jasujuki Hirata, Mika Kanai, Hisajoši Izaki, Júsei Oda, Júzó Mikawa (viac)Hrajú
Šinnosuke Furumoto
Japonsko
Najlepšie seriály:
Kókaku kidótai: Stand Alone Complex (2002) (seriál)
Ranma 1/2 (1989) (seriál)
Megumi Hajašibara
Japonsko
Najlepšie seriály:
Pohádky bratří Grimmů (1987) (seriál)
Šówa genroku rakugo šindžú (2016) (seriál)
Kovboj Bebop: Lovec odměn (1998) (seriál)
Júko Mizutani
Japonsko
Najlepšie seriály:
One Piece (1999) (seriál)
Ranma ½ OAV (1993) (seriál)
Ruróni Kenšin: Meidži kenkaku romantan (1996) (seriál)
Micuaki Madono
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Initial D Fourth Stage (2004) (seriál)
Fullmetal Alchemist (2003) (seriál)
Kijojuki Janada
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Fullmetal Alchemist: Bratrství (2009) (seriál)
Hunter x Hunter (2011) (seriál)
Sumi Šimamoto
Japonsko
Najlepšie seriály:
Kusurija no hitorigoto (2023) (seriál) - rozprávač
Mušiši zoku šó (2014) (seriál)
Pohádky bratří Grimmů (1987) (seriál)
Sakiko Tamagawa
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Pohádky bratří Grimmů (1987) (seriál)
Hadžime no Ippo: The Fighting (2000) (seriál)
Jasujuki Hirata
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Mumínci (1990) (seriál)
Mika Kanai
Japonsko
Najlepšie seriály:
Hunter x Hunter (2011) (seriál)
Code Geass: Hangjaku no Lelouch (2006) (seriál)
NANA (2006) (seriál)
Hisajoši Izaki
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ranma 1/2 (1989) (seriál)
Noir (2001) (seriál)
Kareši kanodžo no džidžó (1998) (seriál)
Júsei Oda
Japonsko
Najlepšie seriály:
One Piece (1999) (seriál)
Charlotte (2015) (seriál)
Dragon Ball Super (2015) (seriál)
Eidži Sekiguči
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Kenpú denki Berserk (1997) (seriál)
Kókaku kidótai: Stand Alone Complex (2002) (seriál)
Tomohiro Cuboi
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Monster (2004) (seriál)
Naruto: Šippúden (2007) (seriál)