Reklama

Reklama

Copycat

všetky plagáty
Krátkometrážny / Dokumentárny / Horor
Veľká Británia, 2015, 8 min

VOD (1)

Obsahy(1)

Krátky dokument, v ktorom režisér rozpráva o tom, ako v mladosti pozbieral 100 000 dolárov, ktoré mali poslúžiť na tvorbu hororu s inovatívnymi prvkami. Distribúcia sa však značne skomplikovala, a keď to vyzeralo, že jeho dielo konečne dostane šancu preraziť, stal sa obeťou niečoho, čo nečakal. (Marceloo)

Recenzie (2)

Marceloo 

všetky recenzie používateľa

Krátky dokument, v ktorom režisér Rolfe Kanefsky rozpráva o tom, ako v mladosti pozbieral 100 000 dolárov, ktoré mali poslúžiť na tvorbu hororu s inovatívnymi prvkami. Distribúcia jeho hororu sa však značne skomplikovala, a keď to vyzeralo, že jeho dielo konečne dostane šancu preraziť, stal sa obeťou niečoho, čo nikdy nečakal. - Podla tohto dokumentu to vyzerá, že na hororovej scéne v minulosti vznikla podobná situácia, aká vznikla medzi firmami, ktoré vlastnili Bill Gates a Steve Jobs. Rád by som tomuto neznámemu pánovi veril, lenže to, že tento dokument vznikol zrovna vtedy, keď jeden z najvýznamnejších hororových režisérov Wes Craven bojoval s najhorším štádiom rakoviny a bol vydaný krátko pred jeho smrťou, považujem skôr za snahu o pošpinenie mena človeka, ktorému len závidí jeho úspech. Stačí sa len pozrieť na projekty, ktoré za posledných 25 rokov vytvoril, a je jasné, že tu nejde len o to informovať verejnosť o tom, že Scream nebol len dielom pána Cravena. Dokument je však spracovaný zaujímavo, pozerá sa na hororový žáner z tej ozajstnej pre horor zapálenej perspektívy a taktiež poúča o tom, že svoje najlepšie nápady nemáš prezrádzať luďom, ktorých nepoznáš. ()

SOLOM. 

všetky recenzie používateľa

Kdo ví, jak to vůbec bylo – tento dokument sice něco tvrdí – ale je to jen pohled z jedné strany, takže tomu nepřikládám moc velkou pozornost. Spíš jsem se zadíval do obsahu dokumentu ve formě nejrůznějších ukázek z filmů – což byla mnohem větší zábava než ty kecy… ()

Reklama

Reklama