Obsahy(1)
Volné pokračování filmu režiséra Milana Jeliče Čekatel na životní příležitost z roku 1980 o problémech mladého učitele. Siniša Pantič (Ljubiša Samardžič) chodí se Světlanou (Milena Dravič), která sama vychovává dvanáctiletého Ivana (Nikola Kojo), s nímž si Siniša dobře rozumí. Učitel se rozhodne požádat partnerku o ruku ve chvíli, kdy se vrací z Německa její bývalý manžel Bora (Boris Dvornik). Ten se snaží přesvědčit Světlanu, aby svazek obnovili a jeho argumentem jsou peníze, možnost cestování a především ucelená rodina pro dospívajícího chlapce. (curil)
(viac)Hrajú
Ljubiša Samardžič
Juhoslávia
Najlepšie filmy:
Život je krásny (1985)
Anděl strážný (1987)
Nezapomeňte na nás! (1978)
Milena Dravič
Juhoslávia
Najlepšie filmy:
Sud prachu (1998)
Dívka (1965)
Nebeský koš (1999)
Velimir 'Bata' Živojinovič
Juhoslávia
Najlepšie filmy:
Nevídané, neslýchané (1984)
Život je krásny (1985)
Pekné dediny pekne horia (1996)
Nikola Kojo
Juhoslávia
Najlepšie filmy:
Pekné dediny pekne horia (1996)
Život je zázrak (2004)
Nož (1999)
Neda Arnerič
Juhoslávia
Najlepšie filmy:
Kto to tam spieva (1980)
Anděl strážný (1987)
Klamné leto '68 (1984)
Relja Bašić
Juhoslávia
Najlepšie filmy:
Most (1969)
Gott mit uns (1970)
War and Remembrance (1988) (seriál)
Boris Dvornik
Juhoslávia
Najlepšie filmy:
Okupácia v 26 obrazoch (1978)
Člověk není pták (1965)
Most (1969)
Predrag Milinkovič
Juhoslávia
Najlepšie filmy:
Underground (1995)
Život je krásny (1985)
Klamné leto '68 (1984)
Dušan Vojnovič
Juhoslávia
Najlepšie filmy:
Falošný princ (1984)
Ilija Bašič
Juhoslávia
Najlepšie filmy:
Život je krásny (1985)
Tito a já (1992)
Strážca pláže v zimnom období (1976)
Vojislav Brajovič
Juhoslávia
Najlepšie filmy:
Senke nad Balkanom (2017) (seriál)
Sud prachu (1998)
Bez konca (2008)
Ljubomir Čipranič
Juhoslávia
Najlepšie filmy:
Kto to tam spieva (1980)
Až budem mŕtvy (1967)
Pes, ktorý mal rád vlaky (1977)
Vladan Živkovič
Juhoslávia
Najlepšie filmy:
Balkánsky špión (1984)
Crni bombarder (1992)
Železný kríž (1977)
Gala Videnović
Juhoslávia
Najlepšie filmy:
Happy Hell Night (1992)