Šókódžo Sara
Scenár:
Hidemi KamataKamera:
Tošiaki MoritaHudba:
Jasuo HigučiHrajú:
Sumi Šimamoto, Taeko Nakaniši, Čika Sakamoto, Eiko Jamada, Naoko Watanabe, Maki Jaosaka, Harumi Iizuka, Run Sasaki, Mie Suzuki, Juri Našiwa, Daisuke Góri, Sanae Takagi, Hiroši Masuoka, Reiko Jamada (viac)Hrajú
Sumi Šimamoto
Japonsko
Najlepšie seriály:
Kusurija no hitorigoto (2023) (seriál) - rozprávač
Mušiši zoku šó (2014) (seriál)
Pohádky bratří Grimmů (1987) (seriál)
Taeko Nakaniši
Japonsko
Najlepšie seriály:
Candy Candy (1976) (seriál) - herec, rozprávač
Tao Tao (1983) (seriál)
Eikoku koi monogatari Emma (2005) (seriál)
Čika Sakamoto
Japonsko
Najlepšie seriály:
Pohádky bratří Grimmů (1987) (seriál)
Monster (2004) (seriál)
One Piece (1999) (seriál)
Eiko Jamada
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ranma 1/2 (1989) (seriál)
Saint seija (1986) (seriál)
Dragon Ball (1986) (seriál)
Naoko Watanabe
Japonsko
Najlepšie seriály:
Dragon Ball Z (1989) (seriál)
Saint seija (1986) (seriál)
Dragon Ball (1986) (seriál)
Maki Jaosaka
Japonsko
Najlepšie seriály:
Vesmírne dobrodružstvá (1986) (seriál)
Run Sasaki
Japonsko
Najlepšie seriály:
City Hunter (1987) (seriál)
Podivuhodná cesta malého Nilsa Holgerssona s divými husami (1980) (seriál)
Urusei jacura (1981) (seriál)
Mie Suzuki
Japonsko
Najlepšie seriály:
Gintama (2006) (seriál)
Saint seija (1986) (seriál)
Kapitán Tsubasa (1983) (seriál)
Juri Našiwa
Japonsko
Najlepšie seriály:
City Hunter (1987) (seriál)
Urusei jacura (1981) (seriál)
Daisuke Góri
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Pohádky bratří Grimmů (1987) (seriál)
Fullmetal Alchemist (2003) (seriál)
Sanae Takagi
Japonsko
Najlepšie seriály:
Akage no Anne (1979) (seriál)
City Hunter (1987) (seriál)
Hokuto no ken (1984) (seriál)
Hiroši Masuoka
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Pohádky bratří Grimmů (1987) (seriál)
Ranma 1/2 (1989) (seriál)
Reiko Jamada
Japonsko
Najlepšie seriály:
Pohádky bratří Grimmů (1987) (seriál)
Dragon Ball Z (1989) (seriál)
Vesmírne dobrodružstvá (1986) (seriál)
Acuko Mine
Japonsko
Najlepšie seriály:
Pohádky bratří Grimmů (1987) (seriál)
Hadžime no Ippo: The Fighting (2000) (seriál)
Usagi Drop (2011) (seriál)
Kazuo Oka
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Pohádky bratří Grimmů (1987) (seriál)
Fullmetal Alchemist (2003) (seriál)