Recenzie (94)
Duna: Časť druhá (2024)
Promyšlené, úžasné, co k tomu dodat úžasný vizuální zážitek a emoce jenom cákají.
Motýlik (1973)
Narocne
Flash (2023)
Zábavné 😁
Spider-Man: Cez paralelné svety (2023)
Hezké, chytré, pro dospělé a nerdy, jen škoda že jde o seriál.
Útěk z pole (2022)
Schéma ve stylu Kostky. První půlka filmu je dobrá a máte chuť ojevovat s účastníky "zájezdu" co se děje a co se stalo, ale pak nastane zlom a cítíte ze autorům došli nápady chtějí rychle bez námahy a zapojení šedé kůry mozkové ukončit "hru". A tak jí ukončí :-)
Temné hmoty (2019) (seriál)
Trochu se to táhne, ale baví to. Rozvedený svět "Zlatého kompasu", který o něco drsnější a syrovější.
Doctor Strange v mnohovesmíre šialenstva (2022)
Hezké, z filmu je moc a moc cítit Raimi, milá hudba je to i nápadité, ale emočně 0% .
Uncharted (2022)
Bezduchá zábava.
Black Widow (2021)
Jak by byl tento film hodnocen nebýt MCU, či zda by to nebylo o Black Widow ? Toť otázka. Nesmím být skeptik vždyť je to film ze špiónského prostředí, který se odehrává ve světě kde existují MEGA SILNÉ POSTAVY o kterých se v tomto počinu jen mluví. Ještě že jsem vyděl všechny filmy z této stáje. Asi takto, to co jsme chtěli jsme asi dotali, rozloučení s Black Widow.
Rýchlo a zbesilo 9 (2021)
Hmm, co napsat je to Rychle a zběsile. Osobní názor " Moc se mi to nelíbilo, a mladší já herecky sakra zastiňují dospělé Já hlavních protagonistů" Zasvěcený chápou.