Recenzie (4 351)
Holcroftův pakt (1985)
Má to napětí, příběh je i solidně vystavěný, zrežírovaný a zahraný, ale celé mi to připadalo přitažené za vlasy, nevěrohodné - až tak moc, že by mi bylo silně proti srsti dát víc než 60%.
Poslední leč (1981)
Z totálního zmatku vystupují neskutečné bonmoty a humor, který všechno překryje a nedostatky zahojí.
Čas prebudenia (1990)
Na podkladě skutečných událostí věrným a popisným způsobem pečlivě natočené drama. Míří přesně do středu emocí. Probouzí jak naději tak zlost nad nepochopením a neochotou jít věcem pod povrch. Opravdu silný zážitek zprostředkovaný a vyvolaný i obsazením a skvělými hereckými výkony.
Lidé pod horami (1937)
Překvapivě silné a dobře natočené drama plné drsnosti lidí i přírody, jeho atmosféra má nádech severských, zachmuřených příběhů.
Surová kůže (1951)
Klasický western z nejsilnějšího období tohoto žánru. Ve střední části se děj trošku vleče a opakuje, ale i tak je to westernové drama jaksepatří.
Poslední na cestu (2009)
Téměř instruktážní film a alkoholismu a cestách, jak se vymanit ze závislosti, ovšem velice zajímavý. Minipříběhy pacietnů v léčebně se opakují a nemůže to být ani jinak, jak je známe z Tažných ptáků, Dobrých holubů..., ale stojí zato už i nahlédnutí do reálií francouzské soukromé protialkoholní léčebny. Příjemné podívání je i na samotného François Cluzeta, zde ještě více než kde jinde připomínajícího Dustina Hoffmana.
Poznámka pod čiarou (2011)
Film originální a poutavý zejména ve své střední části. Začátek je trošku nesrozumitelný a závěr podobně. Ovšem herecky je perfektně zvládnutý a velmi zajímavé je i nahlédnutí do reálií společnosti současné izraelské duchovní vědy.
Jak jsem ti slíbil (1987) (TV film)
Cokoliv dělá stát, se dá dělat líp. A jestliže se plete do natolik intimních a soukromých věcí jako je rodina a výchova a city..., dělá většinou jen škodu. Opravdu povedený, teskný film probouzející až nenávist ke všem vševědoucím úředníkům a sociálkám, které jsou, jak vidno, na celém světě stejní.
Přátelé Eddieho Coylea (1973)
Nezajímavý, mírně se vlekoucí, občas ne úplně srozumitelný děj; není komu fandit, neobjevuje se žádný sympaťák. Robert Mitchum není ve své roli ani chytrý ani moudrý, je to spíš mudrlant trousící plané historky, které začasto postrádají pointu, nebo aspoň takovou pointu, která by případně ilustrovala, o čem je řeč. Nuda.
Virus lásky (2011)
Věru originální filmík. Na malinkaté ploše spousta děje a spousta překvapení.