Obľúbené filmy (10)
Prelet nad kukučím hniezdom (1975)
Vtedy na Západe (1968)
Donnie Darko (2001)
Osvietenie (1980)
Terminátor 2: Deň zúčtovania (1991)
Podle mě nejlepší akční film vůbec. Takhle má vypadat filmový trhák. Zatím jsem neviděl lepší, akcí nadupanější film. Mnou nejvícekrát viděný film.
Napoleon Dynamit (2004)
Tento film jsem viděl snad stokrát a pokaždé se u něj dobře bavím.
Amadeus (1984)
Gauneri (1992)
Moje srdcovka. Jen to sténání Tima Rotha musím občas přetáčet...ovšem zdaleka ne tak často, jako ve Four Rooms ;)