Recenzie (77)
Dantovské peklo (2010)
A jo dávám 5* protože to je určitě něco, na co stojí se podívat. Původní knihu jsem nečetl a ani mě nezajímá :D Ať si jí čte někdo kdo má v dnešním světě čas dělat něco tak časově náročného :) 90%
Cross Game (2009) (seriál)
99% Mohlo být i 100 ale ta animace.... V některých scénach měl hlavní hradina uši přes půl hlavy, že jsem si ho až spletl se slonem :D Jinak se nedá tomuhle anime nic vytknout a je top v anidb.net lepší zaručení kvality až snad nenajdete.
Koihime musó - Season 1 (2008) (séria)
Celkem prdel, rozhodně nic pro ty co nesnáží ecchi, kterého je u hodně a je dementnější než obvykle :D Taky mě štvaly, že třeba banditi tu jsou prakticky ti samí... jako pořád ti samí 3 lidé ikdyž jsou vlastně jiné postavy co do jména, ale vypadají stejně jak podle šablony :D
FLCL - Season 1 (2000) (séria)
Tak přišlo mi to místy zábavné, ale to je tak všechno kladné, co bych k tomu mohl říct. Nadruhou stranu je to ujebané a nesmyslné, jako by ste se koukali na sen od někoho....Rozhodně mi tyto věci nepříjdou cool ani uajímavé ani nic...
Darker than Black: Kuro no keijakuša (2007) (seriál)
Anime, které jak začne, tak mu úplně nerozumíte, a jak skončí, tak jste na tom stejně. Seriál je bohužel epizodický a celý děj je vlastně nalepen do posledních 2 dílů, kde všichni umřou (super to miluji). Shrnuto podtrženo, celkem nuda, typické B grade anime. 80%
Metallica: Some kind of monster (2004)
Určitě zajímavý dokument o tom co přináší sláva a životní styl, který většina lidí nezažije. Členové skupiny musí řešit věci o kterých normální člověk nemá ani tušení. A jestli si někdo myslí, že se to vyřeší protože to jsou hvězdy, tak to se plete, to jim jejich snažení jen podkopává.
Death Note - Zápisník smrti (2006) (seriál)
Co je an tomto anime tak super? úplně nic .... Anime pro lidi s menším mozkem
Witch Hunter Robin (2002) (seriál)
V 10 dílu jsem opravdu myslel, že tohle anime vzdám, ale v 11 to začalo být příběhově zajímavé. Kdyby autoři scvrkli úvodních 10 dílů na jeden tak bych anime dal určitě větší hodnocení.... 75%
Kaze no stigma (2007) (seriál)
Kdyby to bylo mé první anime tak bych z toho mohl být i celkem hotový :D Jinak kazo no stigma nepředvedlo nic nového ani nic vynikajícího v žádném ohledu, takže vzniklo průměrné anime ani špatné ani dobré :) . . . . 80%
Minami-ke - Season 1 (2007) (séria)
Viděno 2 díly.... jestli tohle je pro někoho zábavné tak bud prožil velmi smutný život, nebo je totální retard co se směje debilním dětem :D ale musím říct, že už jsem viděl i smutnější věci...