Recenzie (626)
13 (2010)
Rusky original z roku 2005 som nevidel a asi ani nebudem . Jedna sa o velmi dobry film so zaujimavymi postavami , ktory je este aj napinavy v kazdej jednej minute . Film ma velmi silnu (pochmurnu) atmosferu a dokaze drzat divaka cely cas v napäti . Pre mna velmi velke prekvapenie s este prekvapivejsim zaverom
1492: Dobytie raja (1992)
Pekne spracovanie dobytia ameriky Columbusom . Ridley Scott ani Depardieu nasklamali
18 Year Old Virgin (2009)
Tvorcov z asylumu by mali zavriet , lebo co oni stvaraju , je uz moc . Nech sa na mna nikto nehneva , ale im fakt musi jebat a podla mna asi v hlavach nemaju ani mozog ale len nejaku snurku co im drzi usi na hlave
2012 (2009)
Jednoznacne povedane , moj doterajsi najbombastickejsi kino zazitok . Stvorene pre kino . Sceny od zachrany limuzinou , cez unik lietadlom az po brutalny vybuch yellowstonu sa mi zapisu do pamäti , lebo tak dlho v kuse som uz davno nepozeral film s uplne otvorenymi ustami . Dokonala zabava
300 (2006)
Efektny vizual s kombinaciou maximalne plytkeho filmu bez akehokolvek deja .
8 statočných (2006)
Menej ako 100% hodnotenie dat nemozem . Dojemny , vtipny a velmi pekny film .