Recenzie (602)
Evropa (1991)
Europa !
Bedári (1958)
Neskutečně výborné. Bohužel těžko dostupné. Sháněl jsem je 2 roky.
J.F.K. (1991)
Film, který je mezi mými nejlepšími. Podle mě by se měl umístit v první dvacítce. Nejlepší historický dokument všech dob, který ve mě vyvolal silnou touhu přežít do roku 2040 a počkat si, až budou uveřejněny tajné dokumenty z doby jeho zavraždění. Již i proto má cenu žít.
Ronja, lúpežníkova dcéra (1984)
Nejkrásnější pohádky posledního století. Začátek dechberoucí. Průběh nádherný a závěr bolestivý se špetkou lásky. Miluji tuto věc.
Doručovací služba čarodějky Kiki (1989)
Patří mezi japonské nejkrásnější filmy, jaké jsem kdy viděl. Miyazaki je již dlouho novým skutečným japonským císařem. :-)
Mzda strachu (1953)
Na tu dobu možná hezký příběh. Pro mě nuda.
Poklad na Sierra Madre (1948)
Smutný krutý film hodný shlédnutí. Wau.
Veľká zem (1958)
Krásnější než název. Nezapomenutelný film plný mužské energie. Ta mužnost a síla tohoto westernu včetně spojení všech prvků je přímo fenomenální. Jediná možnost je pět bodů.
Malý veľký muž (1970)
Kdo neviděl, nemůže se považovat za znalce westernu. Neopakovatelná klasika a krása bez dechu.
Obrazy starého sveta (1972)
Zajímavý pohled na bolestivý život. Nejvíce mě asi vzal člověk, co si postavil dům s ochrnutými nohami. Dívím se, proč si stavěl takové náročné schody. Byl docela zahořklý a zcela určitě lhal, abychom viděli jeho dokonalost. Muselo to bolet. V každém případě tento film nabízí unikátní podívanou a náběh do reality.