Recenzie (602)
Šťastní to lidé: rok v tajze (2010)
Úžasné a dojímavé dílo.
Stará puška (1975)
Dokonalý příběh o lékaři, který se pomstí za hrůzy druhé světové války němcům. Špičkové podání a nadčasový příběh v ještě lepších kulisách.
Jean od Floretty (1986)
Jeden z nejlepších filmů o lidské vypočítavosti.
Hon (2012)
Strhující dílo!
Tichá bolest (1990)
Motivace jednotlivce. To je to, co zmizelo z národa českého poté, co převzali moc komunisté. A tento film krásně popisuje ve svém malém světě, jak vypadá skutečná zkáza zanechaná na lidských životech. Je to vrcholné dílo české klasiky popisující bezvýchodnost červené nákazy.
Predátor (1987)
Průkopnický drahokam světového filmu.
Agent bez minulosti (2002)
Agent bez minulosti je jednoznačně nejlepší z celé série. Dokonalý úvod. Výborná práce.
Hačikó: Príbeh psa (2009)
Bohužel kýčovité a prvoplánové. I když dojemné...
Druhá šanca (2005)
Úžasný, vzrušující box zasazený do zcela dechberoucího prostředí velké krize ve 30. letech v USA. Podle mě jeden z 50 nejlepších filmů na CSFD.
Drž hubu! (2003)
Jednoduše francouzská klasika. Doporučuji.