Recenzie (102)
Trinástka (2003)
Jo, je tam spousta hluchých míst. Je tam ale spousta skvělých míst. Holly Hunter perfetkně vyobrazila roli matky, jejíž dcera se změnila k nepoznání. Bezvadné.
Ríša hračiek (2007)
Je tam opravdu hooodně hluchých míst, přesto ale musím dát tři hvězdičky za celkem oddechovou podívanou. Barevnost mě jen utrvdila v mém hodnocení a zaíbení pro Dustina Hoffmana jakbysmet.
Jack (1996)
Mám na to jen dvě slova: Robin Williams.
Dôkaz (2005)
Odehrávalo se to jen mezi pár herci a přesto se z toho dal vyvodit skvělý příběh.
Flynn Carsen: Honba za kopijou osudu (2004) (TV film)
U tohodle filmu prostě nemůžete přemýšlet... Jaktože je nezabil ten vodopád? Jaktože se dostali z toho mostu? Jaktože skočili přesně na to správné místo před hýbavou stěnou? Jaktože když otevřeli dveře letadla, ostatní cestující nezabil tlak? Jaktože věděli, kam přesně přistát s padákem, aby se nezahákli na větvích stromů? Jaktože mohli dýchat, když otevřeli ty dveře letadla? Jaktože Flynna chytla, když letěl o mnohonásobnější rychlostí, než-li ona?Je to pitomost, ale člověk, který dokáže úplně vypnout, se bude náramně (?) bavit.
Toto je Sparta! (2008)
Neházela bych tuhle parodii rovnou do odpadu. Sice kdo nezná alespoň trošičku americkou scénu, tak se moc nenasměje, ale i tak je to dobrý. Výstižný komentář: :D
Za humnami je drak (1982)
Jedna z těch mála pohádek, co jsou vysoce originální. Dokonce se mi i líbil dráček Mráček, ta jeho neprofesionální animovanost k téhle pohádce jednoduše patří.
Nekecaj a pádluj! (2004)
aneb za to může Seth Green!
Polárny expres (2004)
Milé. Rozkošné. Slaďounké.
Smrtiace woodoo (1988)
Atmosféra skvělá, pár nechutných scén a vyjde nám z toho celkem dobrý horor.