Recenzie (193)
Ako sa budia princezné (1977)
Tohle je přesně ta princezna, co se mi líbí, hodná, trošku číslo, ale hodná a když něco chce, tak se o to zaslouží. Princ byl ze začátku trošku k ničemu, ale ke konci už to pro ni byl rovnocenný partner, jen tak na pozadí nějaké bodání se o trny a usínání a do toho všeho nápadité šílenosti v podání Vladimíra Menšíka. Ať už je zas nějaký svátek a dávají ji v televizi, na tu se ráda podívám :)
Metráček (1971)
knížka se mi (jako obvykle) zdála lepší, ale film není špatný, škoda jen, že mu ke konci (no dobře, po zhruba půlce) začal docházet dech.
Luzie, der Schrecken der Straße (1980) (seriál)
Superpero mne předběh! :)
StarDance aneb když hvězdy tančí (2006) (relácia)
Zuzka Norisová tančila opravdu dobře, Batulková na svůj věk taky, a někteří se snažili alespoň brát s humorem, že tanec není jejich parketa. Zklamala mne Albína a Suchařípa, nic nepředvedli, ale jsou přesvědčení, že byli skvělí:(. Eben se nezapřel, jeho humor jen tak nezklame a občas měla slušné zápichy i porota. Pro mne to lepší z TV tvorby, dílem i proto, že mám společenské tance jako koníček, dílem pro slabost pro Ebena a teď už i Norisovou a dílem nevím proč, ale prostě to lepší :)
Vy nám taky, šéfe! (2008)
Ne, fakt od toho nic nečekejte, to je přesně jeden z těch filmů, od kterých nemá smysl nic čekat, ale když vypnete, není to tak zlé, občas se vás něco pokusí probrat, ale předvídatelné a známě vtipy vás zase nenápadně uspí a najednou bude konec.
Obecná škola (1991)
Svěrák opět nezklamal, k tomuhle filmu jsem se dostala až ve svých dvaceti letech a nechápu, jak jsem to tak dlouho mohla vydržet, doporučuji :) Takže, kdo chce vidět Idiota, ať se dostaví do ředitelny, ale mnohem radši se mrkněte na Obecnou školu :)
Berenika (1989) (TV film)
Ta pohádka prý nebyla pro děti předškolního věku, já ji v tom věku milovala, až když jsem dospěla do věku, pro který je určena, začalo mi docházet, že má jisté nedostatky, že je jednoduchá, ale ten konec, ten úplný konec, se mi vždycky líbí, protože Noemi naprosto rozumím. Trochu z nostalgie 3*
Princezná Husiarka (1989)
Nebylo to nic moc extra, ale je to pohádka, na kterou nechám bez problému koukat děti (i své, až je jednou budu mít). Jo a dobrý postřeh, Kuklová a Morávková si kladné a záporné role pěkně střídají :)
Rodinná pouta (2004) (seriál)
Ze začátku to snad byl sledovatelný televizní seriál, když vám došly všechny mp3 a jiné věci, kterými jste mohli zaměstnat zbytek mozku při žehlení, ale po pár dílech už ani to.
Velmi křehké vztahy (2007) (seriál)
No Brrr, kdo na to má mít nervy a žaludek?