Recenzie (124)
Občiansky preukaz (2010)
Len o trošku horšie Pelíšky.
Koncert (2009)
Nádherné. Zimomriavky mi behali po chrbte keď som to videl. Toľko vášne sprevádzanej tak nádhernou hudbou vidieť v jednom filme je naozaj umenie. A áno, iste to má aj svoje zlé stránky (zviazaný hudobník na finálnom koncerte a pod.), ale to všetko sa dá prehliadnuť vďaka prekrásnej atmosfére, ktorá z filmu vyžaruje.
Skutočná guráž (2010)
Slabší filmov od Cohenovcov, obzvlášť vzťah Cogburna s Mattie sa mi zdá až príliš hollywoodský, ale inak perfektné.
Cudzinec (2010)
Johnny Depp a Angelina Jolie, človek by povedal, že to bude super. Bohužiaľ podpriemer, jednak kvôli slabej zápletke, na druhej strane asi najhorší výkon od Johnny Deppa. Škoda...
Hlad (2009)
Ďalší film o tom, ako ľudia v Afrike a iných kútoch Zeme žijú v biede a ako ich my, "boháči na západe", len nechutne vykorisťujeme. Áno, ak chcete vidieť ďalší dokument o tom, ako by stačilo poslať sóju do Afriky namiesto hovedziemu dobytku v Európe; alebo ako nezmyselne sú investované peniaze z humanitárnych pomocí, tak si pozrite Hunger. Ale ak sa chcete dozvedieť, čo môžme my urobiť preto, aby sa niečo reálne zlepšilo, tak to nemá zmysel vidieť.
Muž na laně (2008)
S myšlienkou, dobrým prevedením, miestami dlhé, ale inak naozaj dobré.
Biela vrana (2008)
Vo filme sa rozvíjajú 2 vzťahy: vzťah 2 bratov: jedného z nich autistu; a zdravého brata s dievčaťom. Je škoda ako sú tieto 2 vzťahy čo sa týka kvality stvárnenia vo filme nevyrovnané. Vzťah 2 bratov je podaný úprimne, miestami až vtipne. To je nezvyčajné, pretože keď sa jedná o autistu, je väčšinou stvárnený veľmi ťažkopádne a niekedy až príliš dramaticky. Na druhej strane romantická idylka je dosť nechutné klišé a film sa skončí podľa mňa veľmi "otvorene", akoby to sekli niekde v polke. Stojí za to vidieť, ale na 5 hviezd to nie je.
Muž v pokušení (2009)
Ben (Michael Douglas) je bývalá celebrita, ktorá stratila všetky peniaze kvôli kaucii a postupne stráca aj rodinu a priateľov. Túto stratu si kompenzuje sexom s vysokoškoláčkami. Avšak to, že sláva a šarm netrvajú na veky, si uvedomí až príliš neskoro...
Dogville (2003)
Film má síce pomalý rozbeh, ale potom sa zmení. Dogville je nevídaný, neuveriteľný, originálny nádherný a brutálny zároveň s fenomenálnou Nicole Kidman na čele. Trochu absurdným spôsobom zobrazuje ľudské vlastnosti pokrytectva, klamstva, hnevu, smilstva, odplaty, chamtivosti a nenásytnosti. Skrátka a dobre je to určitý manifest nespravodlivosti (alebo spravodlivosti?) a divák len čaká kedy príde ďalšia rana v podobe krutej ľudskej zrady.
Iron Maiden: Flight 666 (2009)
Prvý hudobný koncert, ktorému dávam 5 hviezdičiek, pretože po prvý raz ma to naozaj bavilo. Konečne nejaký koncert, ktorý má aj zaujímavý dej a aj sa tam skutočnr niečo DEJE. Nemá chybu...