Recenzie (23)
Zložka 64 (2018)
Četl jsem knížku a ta byla výborná. Trochu jsem měl obavy, že film bude stát za prd. I když ve filmu si to malinko předělali a vynechali nějaké zajímavé pasáže z knihy, tak se jim film stejně povedl.
Tenet (2020)
Velmi chaotický film, občas je těžké poznat v jakém čase se film zrovna odehrává a nějaké scény jsou dosti přetažené za hlavu.
Rambo II (1985)
Lepší a rychlejší vyznání lásky jsem v žádném filmu neviděl :D
Alita: Bojový Anjel (2019)
Až na ten sentimentálni konec, kdy jsem nevěděl, zda se mám smát, nebo brečet to bylo výborné =)
Sucker Punch (2011)
Koukal jsem na to se spulubydlícími a nemohli se divit, co to je za paskvil :D Film je trochu psycho a musí se brát dost s nadsázkou. Koukat na to s nějakým labilním jedince, nevím jak by to snesl :D :D Jinak slečny jsem se moc rád koukal =)
Star Wars: Poslední Jediovia (2017)
Myslel jsem, že horší Star Wars, než "síla se probouzí" natočit nejde. JDE!!! :/ :/
Kúpili sme ZOO (2011)
Kdyby to nebylo tak sentimentální a každá z hlavních postav by tolik nelpěla na své matce/manželce tak bych dal ★★★★, Jinak některé hlášky z filmů jsou naprosto famózní =)
Justice League (2017)
Suicide squad byl od DC nejlepší film do doby kdy se na filmový platná dostala Justice League.😊
Death Note (2017)
Tento Death Note byl oproti originálnímu anime úplně hloupý. :(
Život (2017)
jediné co na filmu je pozitivni je excelentni konec :D