Recenzie (23)
Transformers: Posledný rytier (2017)
Do půlky filmu jsem vůbec neměl ponětí o co se tam jedná. Děj je zmatený a chabý. Ve filmu jsou chaotické a zbytečně nelogické scény. Například kdy se Tonda Hopkins (ktery aspon dal filmu trosku prestize) postavi sám Megatronovi a samozrejme to s nim moc dobre nedopadne.
Batman a Harley Quinnová (2017)
Velice vtipné scény a dialogy zejména od Harley. Před filmem jsem neměl tušení že se můžu dobře zasmát :D
Gravitácia (2013)
Gravitace by se neměla jmenovat Gravitace ale "Den blbec".
Žralokonádo (2013) (TV film)
Lepší komedii jsem v životě neviděl. Sice jsem to moc nechápal, ale nemohl jsem od toho odtrhnout oči.
Koralína a svet za tajnými dverami (2009)
Vtipne, desive, zabavne, originalni, pohadkove a navic to neni vůbec primitivni.
S.A: Special A (2008) (seriál)
Banda arogantních snobů, chodí do speciální třídy, kterou vede ultra snob Takishima. Daloby se ho považovat v tomto anime za nějákého superhrdinu, jelikož jeho výkony jsou nadlidské (což platí u všech členů SA, ale na Takishiho nikdo nemá)!! Jinak většina dílů se dá považovat za zajímavá a zábavná. I když jsem měl nejdříve odpor k tomuto anime, kvůli hlavním hrdinům, pak sem v něm našel zalíbení =)
Ore no imóto ga konna ni kawaii wake ga nai - Season 1 (2010) (séria)
Kiriny je rozmazlený fracek, který se ke svému bratrovi chová jako kus špinavého hadru, využívá ho, mlátí ho a nezasluhovala by nic víc než pětadvacet na holou! Kjósuke je úplný opak. Kvůli Kiriny lže a dokonce klesá pod svoji úroveň. Kirini to ani nějak moc neocení, co pro ni její bratr děla a hned přemýšlí, jak by ho dál mohla využít. Anime je celkem zábavné s dobrými dialogy. Z 12 ďílů mne nezaujali asi jen 2.
Ôran kôkô hosutobu (2011) (seriál)
Není to tak hrozne, jak se na prvni pohled jevi. Doporucuji se ale nejdriv pdivat na anime, ktere je o tridu lepsi nez tento hrany serial =)
Underworld: Prebudenie (2012)
tohle by se dalo nazvat jako "EASY MOVIE"
Tekken: Blood Vengeance (2011)
Film má neskutečně pěknou animaci, boje tam jsou pěkně udělaný a v celku je to sem tam i docela sranda =)