Recenzie (5)
Na vlastné nebezpečenstvo (2007)
Dávam 3 hvězdy ale hodnotím na 50%, dost sem se v pruběhu nasmál, ale to bylo daný posádkou obyvaku :)
Gynekologie 2 (2007) (seriál)
Je to taková blbost, že se na to rád podívám.
Příběhy ze života Alžběty, kněžny Čachtické (2008)
Opravdu silný zážítek, připadal jsem si jako, když bych hodinu seděl v auto dílně a koukal z nudy na kalendář s babou upatlanej od šmíru.Někdo tu spodní hranici tvořit musí. Obvzlášť bych chtěl upozornit na naprosto ztrhující scénu, kdy Kněžna hodlá ponechat jednu z (hereček) na pospas vlkům a při již zde zmiňované hudbě ji krutým způsobem maže med na prsa. Opravdu hrozný brak!!!!!!!!
Helena a její chlapci (1992) (seriál)
Doufám, že mě nebude mít nikdo za uchyla :) ale když vidím jaké oblibě se tento seriál těší tak ho musím trochu podpořit.Zastihl mě, v ranném stádiu dospívání a tudíž mam na něj jen ty nejlepsí vrpomínky, ikdyž musím uznat, že je to opavdu v dnešní době nekoukatelné - pro nezasvěceného.
Komando (1985)
Jednu hvězdu za Arnolda.Jinak No Comment.