Posledné recenzie (688)
Hry o život: Balada o hadoch a vtáčatkách (2023)
Chápu ambice, ale scénář je prostě strašně podivně strukturovaný a ve finále selhává v pointách i emocích. Finální přerod jedné klíčové postavy se tak nějak prostě stal, stejně jako podivně skončil vztah hlavnich protagonistů. Do toho laciná akce, barel barevných hadů, muzikálová čísla, teen distopie. Vlastně nevím.
Miluje ma, nemiluje ma (2023)
Klišé jak prase, ale to by vadit nemuselo, kdyby humor humornější a emoce emociálnější. Celé je to vizuálně hezké (včetně Sweeney) a příjemně uvolněné "meh" s trochou klasické woke omáčky.
Duna: Časť druhá (2024)
Proti tomuhle vypadají všechny ty Disney a Sony "blockbustery" jako nějaká debilní reklama dělaná postiženym brigádníkem v Gimpu. Naprosto čistá filmařina na vrcholu toho, co je dnes možné. Zhruba do 3/4 tempo podobné jedničce - tedy precizní, obrazově opojné vyprávění. Závěrečná půlhodina ale je pak intenzivní audiovizuální scifi porno, které nechá i zmlsaného současníka v kině opět žasnout. Možná jsou to post-katarzní hormony, ale větší zážitek jsem v kině neměl od Návratu krále. Asi pojedu na dovolenou někam do Tuniska. Chalamet perfektní. Tohle bylo jinde. A T M O S F E R A. UAAAA.