Recenzie (597)
Kajínek (2010)
Na české poměry skvěle natočený akční film u kterého se člověk nudí jen místy. Jákl ml. se zde ukázal jako velice talentovaný režisér, hýřící nápady, hudba je velice dobrá a kamera také. Nakonec bych rád zmínil Táňu, bože ta byla dokonalá a ještě k tomu jí to neskutečně slušelo.
Král hadů (2005) (TV film)
Třemi slovy-neuvěřitelně blbá blbost.
Harry Potter a Kameň mudrcov (2001)
Krásně natočený a kouzelný až do poslední chvíle. Je jedním z nejlepších (filmových) zpracování HP na plátnech. HP1 mě už devátý rok baví a baví mě tak, že si bez něj nedokážu představit vánoce. Jistě, jsou tam chyby (třeba je v počítačově udělaných scénách opravdu hodně vidět, že je Harry počítačový) ale co, je to natočené krásně a skvěle se na to kouká. 85%.
Vianočná koleda (2009)
Naprosto úžasná a úchvatně natočená vánoční pohádka s dokonalou atmosférou, do tohoto snímku jsem se beze zbytku zamiloval.
Bezstarostná jazda (1969)
Celkem zajímavý a působivý nízkorozpočťák se skvělým Nicholsonem.Ten konec byla vážně síla a vůbec tenkrát ta doba byla asi dost hustá. Brr 70% PS: hrozně vadily ty prostřihy scén.
Hľadá sa Nemo (2003)
(Nejen) Vizuálně naprosto úchvatný výlet do podmořského světa, tak jak ho (ne)známe. Jedná se o neobyčejně chytrou pohádku, která chytí úplně na začátku a nechytí až do konce. 90%.
Čierne Vianoce (2006)
totální sračka
Piaty element (1997)
Neskutečný úlet, všechno ve filmu, kromě Chrise Tuckera, je příjemně přehnané :), podle kamery se hned pozná Luc Besson a kostýmy Jeana Paula Gaultiera jsou skvělé. Suma sumárum...bavil jsem se - 75%.
Harry Potter a Dary smrti - 1. (2010)
Hmm...tohle se Yatesovi celkem povedlo, kamera je vážně skvělá, výprava samozřejmě také. Film je podruhé v sérii (po vynikající Cuarónově 3ce) opravdu temný a atmosféra je tak dobrá, že i délka filmu nevadí, část 1 je fajn a co dvojka?:))-
Smrtonosná pasca 3 (1995)
Je to příliš dlouhé, méně vtipné a celkově méně "osobní" než ostatní díly, ale pořád dost dobré.