Obľúbené filmy (10)
Lásky čas (2013)
Moc krásný film u kterého vždy bulím jak malá holka :´(.
Slušní chlapci (2019)
Prázdniny v Amerike (1983)
Tiché miesto: Časť II (2020)
Bullet Train (2022)
Tohle se povedlo jako málo co. 5/5!!!! 🥰❤️
Úsmev (2022)
Takhle jsem se u filmu snad ještě nebála.
Dungeons & Dragons: Česť zlodejov (2023)
Konečně super fantasy, co má naprosto všechno! KValitní hudbu, dokonalý příběh, nepřekonatelné akční scény a sympatické hrdiny. Jsem opravdu nadšena, že to tak vyšlo :)
Zelená míľa (1999)
Jedno z nejdojemnějších děl co znám a zároveń můj nejoblíbenější film na který se vždy jednou za pár let opět podívám :)