Obľúbené seriály (10)
Priatelia (1994)
Pýcha a predsudok (1995)
Teória veľkého tresku (2007)
Hra o trůny (2011)
Farscape (1999)
Skvěle napsané postavy, výborní herci i kostýmy a triky, leckdy docela originální zápletky...Jeden z nejlepších sci-fi seriálů, co jsem viděla.
Hviezdna brána (1997)
Ako som spoznal vašu mamu (2005)
M.A.S.H. (1972)
Sherlock (2010)
Pán času (2005)
Ovládací panel