Posledné recenzie (41)
Divoký Django (2012)
K tomuto filmu jsem byla dost skeptická, nejsem zrovna cílová skupina Tarantinových filmů, a tak jsem od toho moc neočekávala. Možná právě díky tomu jsem byla ohromená. To co bylo již 100x řečeno musím pouze potvrdit. Jeho cit pro výběr hudby je nadpozemský. Dějová linie je na poměry Tarantina nadprůměrná a byť si neodpustil svá oblíbená jatka na konci filmu, tak dávám 80% (hudba, výprava + exelentní herecké výkony). Jediné co se z mého pohledu dá filmu vytknout je určitá naivita scénáře.
Twilight sága: Úsvit - 2. čast (2012)
Mno, tak jsem se konečně dostala k tomu kouknout se na poslední díl ságy. A co na to říct, uf, ještě že už je konec - Jak alespoň doufám. Celý film je založený na zamilovaných pohledech Kristen, které ji rozhodně nevěřím. Kamera je tragická a pernamentní rozdrolování dějově linie je naprosto tristní. Původně jsem myslela, že z nostalgie dám alespoň jednu hvězdnu, ale bohužel to nejde - odpad!!!
Pavučina snov (2003)
Kniha, která byla tomuto filmu předlohou, je klasická "Kingovka" - trochu sci-fi, hodně napětí a nějaký ten překvapivý obrat nakonec. Bohužel musím konstatovat, že film zaostal úplně ve všem. Přiznám se, že jsem si nebyla v některých pasážích jistá, zda se nejedná o povedenou parodii.