Recenzie (1 052)
Harry Potter a väzeň z Azkabanu (2004)
za mně po shlédnutí celé série top the top
Lola beží o život (1998)
kurva to byl běh, to fakt stálo zato
Ohnivá vášeň (2013)
myšlenka dobrá, zpracování na hovno, ale dvě hvězdy za hezký holky
Elle (2016)
Isabel, hraje naprosto přesným ztvárněním, namyšleneu, poznamenanou, zapšklou krávu, která to má ráda, Pianistka je trochu víc, destrukční, stopáž mohla být kratší
Postřižiny (1980)
A to uhlí ať se neuklízí, ať je vidět, že na něj máme, a pak pívo, jídlo a naprosto úchvatná paní sládková, proč tohle někdo dneska neumí.
Miliardové výkupné (2016)
Hnedle na úvod gumování kol na prašné cestě, ale nakonec jsem to dal, po tejdnu výcviku banda přiblblej bohatech mamrdů z toho klasický obsazení gender bléé, zabijou profíky, to je tak vše, obsazení z těch upírskej zhovadilejch seriálů, dojem 30%.
Wonder Woman (2017)
Gal je hezká, chris celou dobu čumí jak to mně ho vyndej, od coninny bych čekal víc, mno doba si holt žádá silné ženy co mají nefrndu, škoda.
Telefónna búdka (2002)
kolínáč to zahrál dost dobře, seš idiot a hajzl tak proč ti to nedat řádně najevo.
Rob Roy (1995)
nevím proč, ale některejm hercům jsem nevěřil, až rotháka, ale to je ten jeho ksiftík a mimika.
Návrat idiota (1999)
Poprvé jsem to viděl v mlbol, a to v rámci klubu, já řval smíchy, dodnes vzomínám na nezapomenutelnou roli vydrostojky.