Recenzie (436)
Kogyaru-gui: Oosaka terekura hen (1997)
Nebylo by to špatné, nebýt některých scén. Přišlo mi to zbytečně dlouhé. Stačilo by prvních 10 a posledních 20 min. To by pak bylo jiné kafé.Tak 35%
Poutníci a kouzelníci (2003)
Krásný, pomalý, meditativní film s okouzlující přírodou u kterého jsem se dobře bavil. Na stopu se dá zažít hodně věcí i příběhů. 85%
V temnom lese (2006)
Za pozornost stojí určitě výborný zvuk a dobrá kamera. Atmosféru lesů to taky nějakou má ,ale na Norsko se to prostě nechýtá viz. SKJULT nebo VILLMARK. Být to příběhově lepší, tak by to byla pecka. Ale film mě rozhodně nenudil, takže lepší průměr. 65%
REC (2007)
horror?ANO, ale tak pro 13-ti leté barbíny. Větší SRA*KU jsem dlouho neviěl. Dvojka šla rovnou do koše. Souhlas s LIVINGDEAD.
Marebito (2004)
Výborný ,ale moc pomalý příběh se špatnou kamerou (kompozice, barvy , HO prostě slabota). Natočit to Tsukamoto ve svém rychlem ČB stylu a 20 min. kratší , tak by to byla pecka. 50%
Shuffle (1981)
výbroný basovy doprovod!!!! 85%
Laid to Rest (2009)
+: dobre gore scény, ale to je tak vše. Pár jich tam prostě bylo a to jedinné mě u toho filmu drželo, jinak bych pěkně zalomil. Hrozné herecké výkony a docela slabý příběh dělají z toho filmu dobrou nudu na hodinu a půl. 35 %
Tirák Turner (1974)
Dobrý akčňák ze 70 let z Ameriky. 70%
Ex Drummer (2007)
Absolutní pecka. Od filmu jsem nic neočekával, ale takový úlet jsem fakt nečekal. Tolik skvělých scén jsem ve filmu dlouho neviděl a nepobavil se. Trainspotting hadra oproti tomu. :) To je tak, když si 3 postižení založí kapelu. :D Perfektní soundtrack. Na film se každopádně nejednou podívám. 95%
Survive Style 5+ (2004)
5 prolinajících se příběhů. Nic převratného,ale vyborně bavící film, který bych zkrátil o 30 minut. Některé scény byly zbytečně zdlouhavé a natahovaly děj. Pozdvihnul bych vyníkající výkon herce ptáka, skvělou kameru a barevnost jednoho interiéru. 75%