Recenzie (812)
V moci diabla (2005)
Tento film o Vás niečo zanechá... 4++, alebo 5- (preto sa prikláňam nakoniec k 5*)
Dekalóg - Dekalog, siedem (1990) (epizóda)
už len ten nápad s nepokradneš... čo všetko sa dá ukradnúť... fúha, silné, veľmi silné...
Dekalóg - Dekalog, szesc (1990) (epizóda)
Zatiaľ asi najsilnejší (pre mňa) príbeh... som zvedavá na ostatné...
Legenda o lietajúcom Cypriánovi (2010)
Úchvatná hudba, ktorá ma fakt prekvapila... neskutočné herecké výkony, ktoré ma taktiež prekvapili... Výborne vyrozprávaný nanič príbeh :D... ale výborne je vyrozprávaný... škoda, že je to také "o ničom"...
Tron: Dedičstvo (2010)
Keby bolo všetko (hlavne teda príbeh) také, ako bola hudba a efekty, tak nie je o čom... bol by v top 10 filmoch... ale príbeh - viete od začiatku, ako to skončí (ale fakt, moja prvá myšlienka sa celú dobu len potvrdzovala a aj to tak dopadlo), celý dejový rámec sa dal zhrnúť do tak 15-20 min, čo je pre mňa pradesne málo... fakt škoda a aj sklamanie...
Svätá Bakhita (2009) (TV film)
Originálny príbeh je možno silný, ale to spracovanie... na to, že je to z roku 2009, tak neviem - myslela som si, že tak 90. roky... efekty s levom nič-moc, komparz často slabý... celkovo som čakala viac. Hudba prekrásna.
Pochybnosti (2008)
Čo sa mi páči, ten film Vás fakt necháva na pochybách... len škoda toho konca, ja by som to sekla tým záberom na zasneženú ulicu - a potom len titulky :)
Hanami - čas kvetoucích třešní (2008)
Silný lyrický príbeh... O živote 2 ľudí, o hľadaní odpustenia, o hľadaní cesty k tomu druhému, aj keď možno už len cez spomienky...
Jackass 2 (2006)
niektoré kúsky stáli za to :D (skákanie a nalepovanie sa na náklaďák....), niektoré boli o dosť nechutnejšie ako v 1 a niektoré som úplne preskočila (napichnutie sa ako návnada, no bleee)
Jackass: Film (2002)
Niektoré "kúsky" sa dali ("veď som ho doviezol s plnou nádržou"), ale celkovo... A to som si myslela, že môj brat je blbec a robí hovadiny :D