Recenzie (80)
Ano, šéfová! (2018) (relácia)
1. dil stacil. Totalni blbka s vychlastanym hlasem, synacka tadeji nekomentuji. Co to dopr jako je....? Porad maximalne hodny repertoaru Barrandova..
Prekliate dedičstvo (2018)
Wau, tak toto je řemeslná bomba.. realistické, nelaciné, záhadné, nestaví na pitomých lekačkách, ale buduje atmosféru.. no já žasnu!
Má pekelná kočka (2011) (seriál)
Velmi zajímavé téma ke zpracování, avšak v klasickém americkém duchu a inteligenci, je to ve vysledku šílená sračka, vpodstate nic neříkající o tématu.. absolutne tupá reality show..
Kruhy (2017)
totalni degradace serie
Votrelec: Covenant (2017)
Takze tady máme chabou náhradu za Ripleyovou, nový druh aliena s overallem z filmu Ať žijí duchové, množícího se výtrusnym prachem z pychavek (bacha,až vyrazíte na houby), modernějšího bishopa, vlastně dva, kdy jeden z nich má výjimečný cit pro stvoritelske záležitosti... Největší strach jde právě z něj a vetřelčí parta nám tu hraje jakési druhé housle... No abysme od původní ságy neutekli na míle daleko, věnujeme nějakou tu minutu také puvodnimu vetřelcimu druhu, a to v rámci jeho celistvého vývoje, tedy vejcem počínaje, ale zas aby to nezabralo moc času, vývoj trochu urychlíme z dnů, kdy v hostiteli rostlo embryo, na minuty... Tohle nemá atmosféru, zadne silné postavy, kterym bychom neprali smrt. Hodnoceni davam jen za efekty a úctu k Ridleyho práci, tedy 3 zářezy z ucty..
Varan verzus kobra (2005) (TV film)
X-)
Traja bratia (2014)
...tohle prostě nechceš..
Misia nový domov (2016) (relácia)
Ze jde o primackou kopii projektu Jak se stavi sen, by mne vcelku nevadilo. Da se na to koukat. Pokud jste divakem s vrozenou mirou altruismu, jiste chvilemi vase srdce zaplesa, avsak nejvetsim problem je paradoxne onen prehnany duraz na emoce. Je predneseny tak moc nasilne, nesikovne, brakove, ze misto "pohlazeni po dusi" v divakovi zanecha ponekud umělou pachuť....
Vikingovia - Vízie (2016) (epizóda)
Díky bohu za to, že se hned 12. epizoda slibně sune zpět k k vikingskému standardu, na který si člověk za 4 série zvykl, protože u 11. epizody jsem se docela zhrozil a polil mě studený pot - zkrátka brak, o ničem. Doufám, že se bude vzestupný potenciál realizovat i v dalších dílech. Odchod Fimmela se nám pomalu, ale jistě, blíží, vedle paráního Bjorna a užasné Lagherthy a z toho, co je momentálně na place, nevím, kdo seriál potáhne a jestli to není onen nevyhnutelný zlom v úspěšnosti celé severské epopeje. No, nechejme se překvapit. V tomto roce zkončilo několik úžasných projektů, proto jsem rád, že se minimálně v příštím roce s Vikingama od History channel ještě setkám..
Kameňák 5 (2015)
Na plny care nejhorsi ze vsech kamenaku, tohle nema vubec nic, ani jeden jedinej naznak nejake svetle chvilky.. Nejzajimavejsi casti filmu byly ty, kdy bezela reklama. No ja ziram, jako blazen! To musi byt vedomy bojkot nebo recese, protoze jestli ne, meli by tvurce zavrit do blazince. Zlatej Troska!!! (-nikdy by me nenapadlo, ze tohle reknu..).